ÚLTIM DIA D’ESCOLA

L’últim dia d’escola va ser una jornada d’emocions contradictòries. D’una banda s’acabava el curs i d’altra alguns companys marxaven, ja sigui per anar a l’institut o bé a una altra escola.

Vam començar el matí a la Sitja, fent la promoció de l’alumnat de P5 i el comiat de l’alumnat de 6è. Aquests últims  ens van sorprendre amb una coreografia i amb paraules d’agraïment cap a la feina feta pels mestres que han tingut al llarg del seu pas per la Primària. També es va aprofitar per acomiadar a tots aquells i aquelles que el pròxim curs no continuaran amb nosaltres.

Després d’esmorzar vam posar la cirereta al pastís: tota l’escola vestida de blanc, ens vam concentrar al pati i un esclat de colors va marcar l’inici de la festa Holi i de l’aigua pels més petits, cloenda d’aquest curs 2018-19. Amb les samarretes de tots colors esperàvem poder-nos remullar i així també acabar ben fresquets.

El pati va quedar cobert per centenars de tovalloles de nens i nenes prenent el sol. Va ser un bon moment per a menjar, amb bona companyia i música de fons, un deliciós gelat.

Per acabar aquest últim dia ens vam acomiadar entre companys i mestres amb una forta abraçada i pensant en totes les aventures que ens esperen aquest estiu!

FOTOS PROMOCIÓ I COMIAT SITJA

FOTOS FESTA HOLI I DE L’AIGUA