V Diada Multicultural

El proper dijous 24 de maig celebrem la V Diada Multicultural a l’escola. Com cada any esperem la participació de les famílies per gaudir a través de contes, balls, cançons i plats típics de la rica diversitat cultural que tenim al centre.
Aquest any, amb els ulls al nou edifici, volem convidar a totes les famílies (participin activament en la diada multicultural o vinguin de públic) a dir la seva per la inauguració del proper setembre. Tenim ganes de sentir i gravar en vídeo què és el que més us agrada de Els Quatre Vents, així com què espereu que ens aportin les noves instal·lacions.
Durant el dia vàries persones de l’equip anirem fent aquests enregistraments. Esperem que vingueu ben preparats!

Fent gran l’escola Els Quatre Vents, l’escola de TOTS i TOTES!!