INFORMACIONS INICI DE CURS 18-19

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí el setembre i toca donar inici al curs escolar 18-19. Desitgem que hagueu descansat en família i hagueu gaudit de les vacances.

És un curs desitjat per molts on les instal·lacions seran primícia. Com tots els inicis, serà difícil fins que fem la posada a punt de tot, però hi estem treballant molt per tal que aquest inici sigui el més aviat possible.

Passem a donar algunes informacions importants del vostre interès:

* Degut a les dates que hi som i amb previsió de tenir-ho tot apunt, les PORTES OBERTES DEL 10 queden anul·lades i les fariem el primer dia de classes lectives a les 16h.

* Per tal de poder garantir l’atenció administrativa i poder resoldre dubtes us podrem atendre els dies 6, 7 i 10 en horari de 9h a 12h a les aules de P5, on estaríem instal·lats provisionalment com a despatx d’administració. L’entrada des del carrer serà per la porta d’emergències que hi ha a l’extrem de l’edifici més proper a la nostra antiga ubicació, no per la porta principal.

Fins que disposem de línia telefònica us podem atendre al correu de l’escola a8064805@xtec.cat

* Us annexem i penjarem a la pàgina web del centre la butlleta d’inscripció al menjador escolar.  On veureu la nova empresa, el preu… A les reunions d’inici de curs podreu conèixer el projecte de menjador i les seves característiques. Qui necessiti del servei de menjador pot portar la butlleta d’inscripció personalment fins al dia 10 en horari d’atenció.

* per les noves famílies de P3 recordar que aquest dijous 6 ens trobem a les 17h per fer la reunió d’inici de curs i que aquesta és farà a les aules de P5 preparades per l’ocasió.

LA PREVISIÓ DE LA DIRECCIÓ DEL CENTRE ÉS COMENÇAR EL CURS ESCOLAR EL 12 DE SETEMBRE A LES 8.30H PERÒ NO HO PODEM GARANTIR A DATA D’AVUI. US INFORMARIEM EL MÉS AVIAT POSSIBLE, NO ABANS DEL DIA 7 EN CAS QUE HAGUESSIN CANVIS RESPECTE A L’INICI DE LES CLASSES.

Agraïnt-vos la vostra comprensió,

us saluda cordialment