Informacions importants

Ceràmica a 2nBlau

Bon dia famílies,
continuem treballant la ceràmica a l’aula. Ja estem fets tots uns artistes de la tècnica de la planxa amb el corró  i gaudim de la manipulació del material.
Aquesta vegada, hem fet uns platets  estampant amb flors i plantes aromàtiques de l’escola.
Al següent Llegeix més»

Benvinguda Erasmus

Ahir al matí, nens, nenes, famílies i alguns mestres de les escoles del consorci Erasmus del qual formem part hem anat a l’aeroport a donar la benvinguda a les nenes i nens que passaran una setmana visitant algunes de les escoles i gaudint el temps… Llegeix més»

Colònies I5 i 3r

Bon dia famílies,
ja hem arribat a Taradell, a la casa de colònies Mas Can Pic. Estem preparats i preparades per gaudir de les aventures que ens esperen aquests dos dies.
Feu clic als següents enllaços, on anirem compartint amb vosaltres imatges al llarg de la nostra… Llegeix més»