Visita a la Depuradora i Sortida en Bicicleta

El passat divendres l’alumnat de 6è va poder gaudir d’una passejada en bicicleta fins al Parc del Llobregat a Sant Feliu. Pel camí, vam fer una aturada a la Depuradora de Sant Feliu, on gràcies a una activitat proposada per l’AMB vam conèixer el  funcionament de la planta i el procés que fa l’aigua allà.

SORTIDA DE LA TERRISSA A VALLDEPERAS

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat a fer un taller de terrissa a Casa Valldeperas.

Hem experimentat amb el fang, hem utilitzat per primera vegada el torn i entre tots i totes hem creat un gerro per la classe i unes flors per cadascun/a. També hem fet una passejada pel bosc on ens hem convertit en exploradors i hem pogut observar petjades, plantes, vinyes, pedres…, i una cabana de pastor!

Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit de l’experiència.

Cloenda Handbol 5è

Avui els i les alumnes de 5è han tingut la oportunitat d’assistir a la jornada de Cloenda del Pla de Promoció de Handbol que des del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Sant Boi s’oferta les escoles de la ciutat, amb la col·laboració del Handbol Cooperativa Sant Boi.

Hem gaudit moltíssim i hem pogut mostrar tot l’aprés durant les sessions a l’escola!

HIVERN A I3

A l3 hem fet moltes activitats relacionades amb l’hivern.

A cadascuna hem après les característiques principals d’aquesta època de l’any : els colors típics,els elements més representatius … També hem explicat contes,hem après cançons i hem omplert la classe de diferents propostes per despertar l’interés de l’infant.

ESPAIS D´APRENENTATGE A INFANTIL

Els espais d’aprenentatge són espais dissenyats per tal que infants de diferents edats juguin i experimentin junts a partir d’uns materials que desvetllen la seva curiositat i els porten a gaudir plenament del seu instint natural de descoberta.

Darrera de cada espai hi ha pensats uns continguts curriculars que l’infant ha de construir a partir del joc, la relació entre iguals i l’acompanyament de l’adult, que guia l’aprenentatge fent preguntes i suggeriments que estimulen el creixement individual i col·lectiu.

Els espais són vius, van creixent amb les aportacions dels infants. Es basen en una metodologia activa que permet l’evolució personal i grupal de tots els implicats (infants i adults). Es tracta de fomentar una pràctica pedagògica de múltiples llenguatges, de construcció conjunta, de relacions i de diàleg, rica en paradoxes i ironies, que valori la cooperació i alhora, la confrontació, que aculli el dubte i la sorpresa tant com la investigació científica.