MINI AVENTURES SONORES

A continuació podreu veure unes aventures sonores molt divertides. L’alumnat de cicle inicial hem preparant els sons que fan els personatges d’aquestes històries i amb la nostra creativitat hem escollit els objectes i instruments que ens semblaven més acerats per fer-ne el so. Aquesta… Llegeix més»

TALLERS DE CANVIS EN L’ADOLESCÈNCIA

L’alumnat de sisè aquest segon trimestre hem fet un taller amb la psicòloga en educació i salut sexual, Anna Salvia.

Durant tres setmanes hem fet algunes sessions per aprendre i descobrir diferents canvis del cos durant l’adolescència. Hem utilitzat maquetes i materials que ens han ajudat… Llegeix més»

VIDEOCLIP – ÀNIMA DE CORALL

Enregistrar la cançó “Ànima de corall” i fer el disseny audiovisual del videoclip suposa tot un procés de creació artística ben especial. Els infants de 5è ens regalen aquesta bonica cançó en forma de vídeo.… Llegeix més»

Ambient Laboratori

Aquí podeu veure un petit recull de les propostes que hem realitzat durant el primer trimestre d’aquest curs 23-24 a l’ambient del Laboratori. Són propostes adreçades als infants d’Educació Infantil… Llegeix més»

AMBIENTS A CICLE INICIAL

Estem a les acaballes del primer trimestre i volem compartir amb tots i totes vosaltres, una petita pinzellada d’algunes propostes que s’han portat a terme durant les estones d’ambients de lliure elecció a Cicle Inicial. Podreu descobrir les activitats i, al mateix temps, copsar l’autonomia, la capacitat de concentració, la presa de decisions, les relacions entre iguals, el gaudi, etc. dels vostres fills i filles.… Llegeix més»

SETMANA DE LA MÚSICA 2023

Aquest dilluns 27 de novembre ha començat la Setmana de la Música a l’Escola Camins. Els grups de 5è s’encarreguen de les tasques de comunicació i informen del que va passant a l’escola.  En trobareu un recull d’algunes activitats a continuació.… Llegeix més»

GELATERIA CAMINS

Durant les primeres setmanes de curs, els infants d’educació infantil, han gaudit jugant a la gelateria preparant dolços i gelats boníssims!… Llegeix més»

EL NOSTRE DIA A DIA A L’ESCOLA

Fem una passejada per l’escola per conèixer el dia a dia dels infants d’educació infantil. Els nens i les nenes i les seves veus ens acompanyen en aquest passeig! Ens voleu acompanyar?… Llegeix més»

PROJECTE ORTIGA 2023

Aquest trimestre, els infants de l’escola han pogut gaudir d’una nova edició del Projecte Ortiga amb l’espectacle: EL RESCAT. Ens fa especial il·lusió compartir amb vosaltres un fragment d’aquesta obra teatral creada des de zero pels infants de 1r i 2n, la companyia Ortiga i la col·laboració d’algunes famílies.

Gràcies a tothom per fer-ho possible!… Llegeix més»

SORTIDA AL MUSEU DALÍ I A LA PLATJA

Les nenes i els nens de Cicle Inicial hem viscut la sortida de final de curs. Al matí hem gaudit de la visita guiada al Museu Teatre Salvador Dalí on hem pogut contemplar moltes de les seves obres tot endinsant-nos en el Surrealisme. Hem continuat la jornada dinant sota la pineda de Sant Martí d’Empúries, remullant-nos i provant els nostres vaixells a l’aigua del mar.

Un dia rodó d’art, sal i bona companyia!… Llegeix més»

PROPOSTES AL PATI

Us compartim un vídeo on s’hi recullen les noves propostes que hem portat a terme a l’espai exterior durant la jornada intensiva. Propostes amb diferents materials per manipular, experimentar i crear!

Desitgem que us agradi!… Llegeix més»

LA NIT A L’ESCOLA

Aquest curs els infants de 5è han gaudit de la segona estada a la nit a l’escola, d’una festa hawaina i l’endemà, una activitat de piragüisme… Llegeix més»

AMBIENT EL TALLER