PROVES CAMBRIDGE ENGLISH EXAMS

Benvolgudes famílies,

Us informem que l’Institut de Llagostera és centre acollidor i examinador de les proves Cambridge English Exams. La nostra escola és centre  preparador de les proves esmentades, corresponents als alumnes de cicle mitjà i cicle superior amb el nivell adient per superar-les: YLE Starters, YLE Movers i YLE Flyers.

Atesa la importància del coneixement de llengües estrangeres en el context de la Unió Europea i la qualitat de l’avaluació de les proves Cambridge English Exams, el nostre centre forma part del projecte nacional per a escoles: National Schools Project.

Les mestres de llengua anglesa de 3r a 6è nivell determinaran els alumnes amb la competència lingüística en aquesta llengua estrangera, necessària per a la superació de la prova corresponent. A continuació, informaran les famílies d’aquests alumnes, a fi de que prenguin la decisió voluntària d’inscriure el seu fill/a a la prova determinada.

La inscripció dels alumnes la farà l’escola i el pagament de la taxa anirà a càrrec de la família: de 57,00 € a 62,00 € en funció de la prova. Es tracta de taxes amb reducció del cost per formar part del National Schools Project.

Cambridge English té previst de reunir-se amb les famílies interessades del nostre centre, dilluns 19.02.18 a les 19:00 h a l’Institut de Llagostera.

Esperant la vostra assistència a la reunió convocada, us agraïm la vostra col·laboració!

Adjuntem el certificat que acredita l’Escola Puig de les Cadiretes com a centre preparador de les proves esmentades  CERTIFY_CAMBRIDGE

Cordialment,

La direcció del centre