DIADA DE SANT JORDI 2018

Sant Jordi, la diada cultural més rellevant del nostre territori, aplega l’alumnat i l’equip docent del centre en una celebració basada en diverses activitats literàries.
Al llarg del matí, tots els grups d’alumnes han visitat la parada de llibres i roses dels alumnes de 6è nivell situada a la Plaça Catalunya, per adquirir un llibre per a la biblioteca d’aula.
A la tarda, els mestres organitzen un recital de poemes, dedicat enguany a l’Enric Larreula. El recital serveix d’homenatge i reconeixement a aquest autor per la producció de la seva obra literària.
Prèviament a la celebració del recital de poemes, els alumnes de P3 a 6è nivell han dedicat temps i esforç a aprendre molt bé a recitar les poesies d’aquet autor, per obsequiar d’aquesta forma a la resta de companys i companyes de l’escola.
Com a cloenda de la celebració de Sant Jordi, s’han lliurat els premis als millors lectors del Programa Xim i Xesca de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è nivell. Els alumnes guardonats han estat els següents

• 1r nivell: Abril Encuentra
• 2n nivell: Alexia López
• 3r nivell: Josep Vila
• 4t nivell: Nil Mas
• 5è nivell: Hanaa El Moussaoui
• 6è nivell: Sandra Carreras

Enhorabona per la vostra afecció a la lectura!