PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Adjuntem la informació més rellevant del procés de preinscripció per al curs 2024/2025.

Al següent enllaç podeu consultar l’oferta de places de l’Escola de la Vila.

Podeu consultar a la pàgina del Departament d’Educació tota la informació a tenir en compte de tot el procès de preinscripció.

Dates del període de matriculació:

• Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny

JORNADA DE PORTES OBERTES

El passat 29 de febrer a la tarda es van obrir les portes de la nostra escola per rebre a totes les famílies que volien conèixer el nostre projecte. A més de la xerrada informativa es va gaudir d’una visita per tota l’escola on les famílies van poder conèixer i veure les diferents aules, espais i activitats que es realitzen.

A continuació podeu trobar tota la informació de la jornada:

JORNADES DE BRICOLATGE

Els dos últims dissabtes de Febrer es van celebrar unes excepcionals jornades de bricolatge a l’escola! Va haver-hi una bona participació i es van poder realitzar grans projectes!
Sense la participació de les famílies seria impossible gaudir d’aquestes possibilitats de treball i joc en els nostres espais interiors i exteriors.
La cura amb la qual es va treballar i la il·lusió amb què els infants ho reben el dilluns, és la millor recompensa a tot aquest esforç.

Moltes gràcies per tot!

Us esperem a la propera!

A continuació podeu gaudir d’algunes fotografies i vídeos de les jornades:

CONSELL D’INFANTS ESCOLA DE LA VILA

Benvolgudes famílies,

ens fa il·lusió informar-vos que aquest curs posem en marxa el Consell d’Infants de l’Escola de la Vila. Amb aquest òrgan volem escoltar la veu dels infants i facilitar espais de decisió vinculats als projectes i vida de l’escola.
Durant les properes setmanes realitzarem l’elecció dels representants.
A continuació us adjuntem tota la informació:

CAFÈ PEDAGÒGIC

Benvolgudes famílies,

us informem que aquest curs iniciem el Café pedagògia l’escola: un espai de reflexió i intercanvi de diferents temes d’interès.
Per  aquest  motiu us  convidem al  primer cafè pedagògic  d’aquest curs  “Compartim  significats  sobre l’educació inclusiva” el proper divendres 01/12/2023 a les 15.00h.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Enguany s’ha iniciat el procés de renovació del Consell Escolar. a continuació podeu consultar tot el refent al tema.

Informació elecció Consell Escolar                                                              Convocatòria

Calendari                                                           Composició meses electorals                                 Acta votació sector famílies

REUNIONS FAMÍLIES INICI CURS

Benvolgudes famílies

la setmana vinent realitzarem les reunions d’inici de curs. Totes elles seran de manera presencial a l’escola. Us adjuntem el calendari:
  • Educació Infantil (I3, I4, I5) 28/09/2023 a les 17h a l’escola.
  • Cicle inicial (1r i 2n) 27/09/2023 a les 17h a l’escola.
  • Cicle mig (3r i 4t) 26/09/2023 a les 17h a l’escola.
  • Cicle Superior (5è i 6è)  25/09/2023 a les 17h a l’escola.
Des de l’AFA s’ofereix el servei de canguratge durant aquestes reunions per facilitar l’assistència.

El servei serà GRATUÏT pels socis de l’AFA.

Per aquelles famílies que no són sòcies podeu utilitzar el servei amb un cost de 4 € per infant i dia (Targeta o Efectiu).

És obligatori confirmar l’assistència tant si sou socis com si no al correu de l’AFA (afa.escolavila@gmai.com) com a màxim el dijous dia 21-09-23.

Aprofitem per indicar l’horari d’atenció a les famílies Dilluns, Dimecres i Divendres de 15:30 a 16:15 hores.
Moltes gràcies

COOPERATIVES 5è (CURS 22-23)

El passat curs els nens i nenes que ara estan a sisè van realitzar un projecte molt engrescador per a tota la comunitat educativa.

Cada classe va constituir una cooperativa i va determinar els seus representants, els estatuts, les responsabilitats de cada membre…

L’objectiu final del projecte era elaborar uns productes que finalment es van vendre durant els dies de mercat de la població.

Cada cooperativa va decidir donar els guanys a una entitat o ONG. Durant l’estiu es va gestionar amb el banc l’aportació de les monedes aconseguides ja que les havien de portar a una empresa de compteig i verificar la quantitat definitiva.

Ara fa uns dies es va rebre l’ingrés definitiu i hem pogut fer les aportacions a cada entitat.

Com a escola estem molt contents de poder comunicar-vos el resultat de tot aquest procés que va durar gairebé un any.

5è A 5è B 5è C
323,86 € 382,87 € 234,16 €

De ben segur que durant els propers cursos aconseguirem noives fites i objectius.