Bones vacances.

Acomiadament alumnes de 6è.

El dia 21 de juny tots els alumnes de l’escola, professors i pares dels nois i noies de 6è han acomiadat la promoció del 2017. Han rebut un detall per part de tots els alumnes, unes paraules d’acomiadament dels pares i la directora, juntament amb l’orla corresponent.

Cloenda projecte Agenda 21

Nens i nenes, de primer a sisè, en representació de l’escola, han participat en la jornada de cloenda del projecte Agenda 21, curs 2016 / 2017. L’activitat s’ha desenvolupat durant el matí al parc de la Mitjana de Lleida.
Els alumnes que hi han participat han pogut gaudir de les activitats que s’han organitzat amb motiu de la trobada.

Ciència al carrer

Un any més, els alumnes de cicle superior hem participat al Congrés de Ciència Anna Gené i a la jornada de Ciència al Carrer. Enguany, hem treballat i presentat el tema de la matèria. Hem pogut aprendre moltes coses relacionades amb el tema i ens hem divertit aprenent.

SORTIDA A CARDONA

El passat divendres dia 19 de maig, els alumnes de cicle superior vam anar d’excursió a Cardona. Allí, vam fer un taller d’experiments de la sal, on vam poder conèixer diferents tipus de sal. Després, vam visitar la muntanya de sal per dintre. és molt gran i bonica. A la la tarda vam visitar el castell de Cardona i ens van explicar qui hi vivia i què es feia en aquella època.
Va ser un dia diferent i divertit!! Us deixem amb algunes imatges de la jornada.

Milla Urbana 2.017

El dissabte 20 de maig alguns alumnes de l’escola han participat en la 19a. Milla Urbana Escolar en el recinte del Camps Elisis, durant tot el matí s’han realitzat les curses dels diferents nivells. Tots els participants ha gaudit de les curses i s’han esforçat al màxim per arribar a meta. Entre tots els participants cal destacar al Sohaib que ha pujat al podi aleví masculí de primer any i Abas que ha fet un segon lloc en prebenjamí maculí de primer any.

Quadrangular 2014

El divendres 7 d’abril vàrem dur a terme el quadrangular de futbol sala amb la participació de les escoles de Pardinyes, Balàfia, Príncep de Viana i Calassanç. Col·laboren en l’organització de l’activitat  l’AMPAS i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Lleida.

Agraïm la participació dels alumnes de 6è, monitors i mestres que han vingut i participat activament en aquesta trobada. Volem destacar la tasca de Robin Casas que porta a terme tota la tasca d’arbitratge.

Grup

Jornades Culturals 2017

Un curs més, hem celebrat les Jornades Culturals i hem donat fi al 2n trimestre. Tots els membres de la comunitat educativa (alumnes, familiars i mestres) han col·laborat activament en les activitats que s’han dut a terme.

Durant aquests tres últims dies del trimestre, hem deixat els llibres i les activitats que fem normalment a l’aula i hem realitzat sortides, tallers, jocs i altres activitats en què hem pogut aprendre i al mateix temps, gaudir.

Us deixem un recull d’algunes d’aquestes activitats i aprofitem per desitjar-vos una bona setmana!

Us donem les gràcies a tots i a totes per implicar-vos i fer que aquests dies hagin anat tan bé!

Carta telemàtica.

Pels voltants de Nadal, com cada any, ens va arribar a l’escola la possibilitat de fer una carta telemàtica als Reis Mags, per participar en un concurs de la Paeria. Ho vam fer com a treball de classe, els de 3r, 4t, 5è i 6è. A la tornada de les vacances ens assabentem que un dels nostres companys, en Karim de 5è, ha rebut un dels premis. Felicitats!!!

Goldilocks and the three bears

Hello!
We are the pupils of 1st Grade. We are dealing with the topic of the family. We are doing lots of things, but one really funny is the tale about Goldilocks and the three bears. We can learn lot of vocabulary with the story. We want to share with you our draws about the story and the video from Youtube. Enjoy!