Curs 2017-18

Puja a l’autobús

El passat dia 4 d’abril l’alumnat de 3r va fer l’activitat puja a l’autobús. Aquesta comença amb un recorregut guiat en autobús, amb un tècnic d’Autobusos de Lleida, que passa per diferents indrets de la ciutat i arriba a les cotxeres. L’activitat vol atansar als nens i nenes… Llegeix més»

JORNADES CULTURALS

VISITA A L’ORFEÓ LLEIDATÀ (3r, 4t)

VISITA AL CASTELL DE GARDENY (5è)

VISITA A LA SEU VELLA (6è)

INDÍBIL I MANDONI (3r, 4t)

QUADRANGULAR DE FUTBOL SALA  (6è)
   … Llegeix més»

JORNADES CULTURALS

Com ja és tradició a l’escola, la darrera setmana del segon trimestre, celebrem les Jornades Culturals. Durant els dies 20, 21, 22, i 23 de març hem fet multitud d’activitats que queden reflectides en aquest resum gràfic:
ESMORZARS SALUDABLES (3r i 4t)           … Llegeix més»

Desembre Educació Infantil

Us deixem un vídeo amb el recull de les activitats realitzades a educació infantil durant el mes de desembre. Esperem que gaudiu tant com els i les alumnes quan les han fet.

El Tabalet

Els alumnes de P4 van fer la representació del conte de “El Tabalet” per a la resta d’alumnes d’infantil el dia de la festa de l’escola.

Us deixem el vídeo per a què tots en pugueu gaudir.

PRIMER TRIMESTRE A P3

Hem acabat el primer trimestre i volem compartir amb tots vosaltres el nostre dia a dia.

Aquí us deixem un petit recull de les activitats que hem fet a P3 aquests primers mesos.

Esperem que gaudiu!

Colònies a Poblenou del Delta. Octubre de 2017

Els alumnes de l’Escola Sant Josep de Calassanç, de 4t a 6è, vam anar del 18 al 20 d’octubre a l’alberg de l’Encanyissada a Poblenou del Delta. Vam fer tres dies de colònies en anglès. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.

Aquí teniu una petita mostra. Podeu veure més fotos clicant a l’enllaç de sota.

MÉS FOTOS (clic aquí)

Acomiadament alumnes de 6è.

El dia 21 de juny tots els alumnes de l’escola, professors i pares dels nois i noies de 6è han acomiadat la promoció del 2017. Han rebut un detall per part de tots els alumnes, unes paraules d’acomiadament dels pares i la directora, juntament amb l’orla corresponent.

Cloenda projecte Agenda 21

Nens i nenes, de primer a sisè, en representació de l’escola, han participat en la jornada de cloenda del projecte Agenda 21, curs 2016 / 2017. L’activitat s’ha desenvolupat durant el matí al parc de la Mitjana de Lleida.
Els alumnes que hi han participat han pogut gaudir de les activitats que s’han organitzat amb motiu de la trobada.

Ciència al carrer

Un any més, els alumnes de cicle superior hem participat al Congrés de Ciència Anna Gené i a la jornada de Ciència al Carrer. Enguany, hem treballat i presentat el tema de la matèria. Hem pogut aprendre moltes coses relacionades amb el tema i ens hem divertit aprenent.

SORTIDA A CARDONA

El passat divendres dia 19 de maig, els alumnes de cicle superior vam anar d’excursió a Cardona. Allí, vam fer un taller d’experiments de la sal, on vam poder conèixer diferents tipus de sal. Després, vam visitar la muntanya de sal per dintre. és molt gran i bonica. A la la tarda vam visitar el castell de Cardona i ens van explicar qui hi vivia i què es feia en aquella època.
Va ser un dia diferent i divertit!! Us deixem amb algunes imatges de la jornada.