Menjador escolar

L’empresa Serhs Food gestiona el Projecte Espai Migdia a l’escola.

Aquí trobareu tota la informació del servei de menjador: com donar-se d’alta al servei, com descarregar-se i fer servir l’aplicació, com descarregar-se els menús de menjador…

MENÚS

BASAL I DERIVACIONS

Cliqueu damunt la imatge per veure el menú

PROJECTE EDUCATIU DE MENJADOR (cliqueu damunt la imatge):

CIRCULAR INFORMATIVA (cliqueu damunt la imatge)

MANUAL APP SERHS FOOD EDUCA(Cliqueu damunt la imatge)

VIES DE COMUNICACIÓ:

L’horari d’atenció a les famílies de la coordinadora de menjador és de 09:00 h a 9:30h. de dilluns a divendres tots els dies lectius.
També podeu fer un correu electrònic menjador (important posar l’escola i nom de l’alumne):
menjador.santmiquel@grupserhs.com

El mòbil coordinadora: 664150425 *teniu opció WhatsApp

• En dates que l’escola estigui tancada podeu dirigir-vos a:

Correu electrònic serhsfoodeduca@grupserhs.com (molt important posar l’escola i el nom de l’alumne) o bé C/ Foneria, 22 · 08304 MATARÓ (BARCELONA) Tel. 93.703.28.28

L’horari d’oficina per l’atenció telefònica a les famílies és de 09:00 a 14:00 h. i de 15:00 a 16:00 h. de dilluns a dijous i divendres fins les 15h.

*Recordar-vos que NO es poden gestionar les incidències a través del centre, ni Direcció, ni Consergeria, és imprescindible que utilitzeu aquestes vies, per a la bona comunicació i gestió de les incidències administratives del menjador, d’aquesta manera fem una atenció més directa i personalitzada a les famílies amb la coordinadora i l’empresa.

INSTAL·LACIONS

Pots veure fotos de la cuina i de la resta de l’escola.

foto02_pixabay