Història

L’escola Sant Miquel de Castellgalí es troba situada a prop del polígon industrial del Pla del Camí, al c/ Renaixença s/n just al llindar del casc urbà i està oberta a l’entorn natural. Al costat hi ha la zona de serveis municipals (llar d’infants, CAP, Ajuntament) i també hi trobem les piscines municipals, el camp de futbol i la pista poliesportiva.

Font:Google Maps

L’edifici de l’escola va ser inaugurat el dia 21 de juny de 2008. El curs 2008/2009 va ser el primer en les noves instal·lacions. L’escola és d’una línia, tot i que puntualment, hi ha algun nivell desdoblat. El curs 2008/2009 el Departament d’Educació ens va concedir un projecte d’innovació, el PELE (Pla Experimental de Llengües Estrangeres) amb una durada de tres cursos. Altres projectes en els que participa l’Escola són: Pla Educatiu d’Entorn del Bages Sud, el Pla Català de l’Esport, projecte SVB i Xarxa de Competències Bàsiques.

En els darrers anys, l’Escola treballa en l’entorn Linux i utilitza el programari lliure dins del programa Linkat promocionat pel departament d’ensenyament.