Aniversari 50 anys d’escola

L’Escola Joan Maragall està d’enhorabona. Arribar al mig segle de vida és un molt bon motiu per celebrar, per fer memòria, per valorar i, és clar, per planificar i somiar en el futur.

L’Escola Joan Maragall fa 50 anys que treballa per garantir que els nens i nenes d’Arenys de Mar tinguin accés a una educació pública de qualitat gràcies als equips docents, de direcció del centre, pares i mares i , sobretot, a l’alumnat, que és qui ens ha ensenyat en tot moment com havíem de seguir el camí.

En aquest enllaç, podeu llegir la història de la nostra escola.

El dia 6 de maig després de dies i dies de feina preparant aquest esdeveniment tan important, amb tota la il·lusió del món, una gran participació de pares, mares, alumnes i mestres i fins i tot un temps esplèndid van inaugurar la EXPOSICIÓ preparada per aquesta festa.

Mirar fotos de tants anys enrere, recordant antics companys o veure als nostres pares, mestres o a nosaltres mateixos quan eren més joves o més petits va ser realment emocionant.

PROGRAMACIÓ DE L’ANIVERSARI

Programa dels actes:

Programa Acte 50 Anys al Teatre Principal

Programa Festa Major Ajuntament

Tríptic Programació Festa 50 Anys

Programa escola 1

Programa escola 2

MOSTRA DE FOTOS DE LA FESTA

DILLUNS a la tarda tota l’escola van anar al pati de parvulari per fer la inauguració de la festa.

A continuació Diana i Bego ens van fer suar , però sobre tot gaudir amb la seva “marxa aeròbica”