A la universitat per a majors de 25 anys

Accés:

A través d’entrevista individual a l’escola amb la persona responsable de l’ensenyament per a poder
determinar el nivell adequat a cada persona segons els seus interessos i habilitats.

L’objectiu d’aquest curs és preparar a l’alumnat per a poder superar les proves d’accés a la universitat,
impartim les classes de les branques de socials, ciències i l’accés específic per a majors de 45 anys.

Aquesta prova consta de dues fases:

Fase comuna: té com a objectiu apreciar la maduresa i idoneïtat per seguir amb èxit els estudis universitaris. Està formada per quatre exercicis referits als següents àmbits:

• Comentari de text
  • Llengua catalana
  • Llengua estrangera: anglès (majors de 45 anys, exempts)

Fase específica: té com a finalitat valorar les habilitats, capacitats i aptituds per a cursar amb èxit els diferents estudis de grau. S’estructura en cinc opcions vinculades amb les cinc branques de coneixement.  En aquesta fase cal superar dos exercicis corresponents a les matèries vinculades de l’opció escollida per l’examinat.

HORARI CURS DIES PROFESSORA
16.00 a 18.00