Activitats

– Picasso:

Els grups d’Instrumental i Català 1 vam visitar el Museu Picasso  a través del Projecte “L’Art de Parlar”.

Dia 25 de maig del 2021

– Erasmus +

L’escola va fer la trobada d’Erasmus + amb totes les entitats europees que participen al projecte “Less hate, more debat”.

-El llibre: Nahid

L’escola participa en el Projecte “Lectura Fàcil”.

Els nois del grup Instrumental 2 estem llegint la història de Nahid, una noia afgana

que ens explica el seu país  a través de l’amistat que té amb una noia catalana.

Al llarg del curs fem varies trobades amb la dinamitzadora de la lectur

a i acabarem amb

la visita de l’autora del llibre.

– Art de parlar:

• Les dones i l’Art

• Tota l’Escola hem treballat el paper de les dones a l’art, al llarg del temps.
  • Un exemple, els alumnes de COMPETIC han realitzat unes composicions molt il·lustratives.
  • Clica i aquí tenim la mostra:

– Excursions:

Aquest any no  hem pogut celebrat la diada de Sant Jordi tots plegats, però cada classe ha fet activitats .

El grup de Català 1, durant el segon trimestre, ha llegit el llibre  “Les gallines del Batat”.

El dia 22 d’abril ens ha visitat

la escriptora  Victòria Tubau, autora del llibre.

Tenim la sort que la Viki també és professora a la nostra escola.

Ja tenim la portada del llibre de Sant Jordi 2021!!

L’ha realitzat l’artista Carlos Diaz.