PRESENTEM EL PROJECTE AL COSMOCAIXA

Avui hem anat a presentar el projecte que hem estat fent sobre l’escriptura al Cosmocaixa, davant del nostre investigador i d’altres nens i nenes d’altres escoles, que també han fet aquest projecte. Hem anat amb tren i un cop allà quatre representants de la nostra classe han explicat en què ha consistit la nostra investigació. Primer vam treballar el bloc del naixement de l’escriptura, després el dels papirs i la importància del context i per últim tot el treball d’investigació que hem estat fent al voltant de la pregunta: “Quin impacte tenen les emoticones a Rellinars?”. Com hem tingut en compte que la mostra fos significativa a l’hora de passar l’enquesta, el buidatge, l’anàlisi amb suport visual (gràfiques o esquemes) i les conclusions. Tot i els nervis, ho han fet molt bé!

Després hem anat a l’espai de la fira. Allà teníem una taula i una plafons amb pòsters per poder explicar la nostra investigació a l’altre gent. Ha estat molt divertit perquè també hem pogut mirar el que han fet les altres escoles i explicar-nos-ho. Nosaltres els demanàvem que dibuixessin una emoticona que trobéssin a faltar, també els demanàvem que escrivissin el signifiacat de diferents emoticones i un joc d’aparellar emoticones amb significats. L’Alberto també ha passat pel nostre estand i li ha agradat molt. Ens ha felicitat, als altres nens també han dit que era molt divertit el que havíem fet.

Al tornar ens hem trobat l’Alberto al metro i hem anat junts fins a plaça Catalunya!