ANEM AL BOSC A BUSCAR PROCESSIONÀRIES

El dimecres dia 15 de Març el Xavi va venir a la classe a explicar-nos que havien fet al bosc de l’escola i perquè l’havien tancat. Ell ens va explicar que era per precaució. Després vam sortit al bosc de l’escola a veure quines eren les trampes que hi havien posades i a buscar nius de processionària. Vam veure molts nius i també com eren les trampes, són com un cercle i a sota hi ha una bossa que quan intenten baixar es queden allà. Hi havia unes 10 trampes en 10 arbres, i en dues d’elles hi havia processionàries atrapades.

Vam sortir al bosc de fora a veure si en podíem trobar

Al final vam trobar un niu en un arbre baix, el vam agafar i el vam portar a la classe. El tenim en un pot molt ben tancat.

Hem estat mirant, perquè sabem que les erugues tarden un dia des de que baixen a l’arbre i es posen a sota terra, perquè si arriba la nit es moren del fred. Tot i així les que hi havia atrapades a la trampa (que encara no havien entrat a la bossa) ahir encara estaven vives i donant voltes, creiem que això vol dir que no ha fet prou fred. Avui hem tornat a anar-ho a mirar i n’hi havia que havien caigut a la bossa i algunes no sabem on són, potser han pujat arbre amunt…processionaria-040_opt-1 processionaria-002_opt processionaria-005_opt processionaria-007_opt processionaria-013_opt processionaria-026_opt processionaria-032_opt processionaria-038_opt

1. Tatiana

Hola compays sóc Tatiana que voleu aconseguir fen aixó? Us han fet alguna cosa les processionàries?, espero que no, Jo crec que esteu molt contenents per les ganes que teniu “és el més importanat que estigueu contents” .

Bueno, Fins aviat!!!