Festes

Per a aquest curs, l’AMPA té programades les següents festes (sempre que les mesures Covid ho permetin):

Festa de la Primavera i hort escolar

L’hort de l’Escola és un lloc acollidor, que de mica en mica i entre tots ha anat adquirint un caliu especial, els alumnes en tenen cura i des de l’ AMPA i amb la col·laboració de l’Escola, volem guarnir-lo cada primavera, plantarem flors i  us convidarem a coca i xocolata!

Celebració de Sant Jordi

En la diada del llibre i la rosa arreu de Catalunya, l’Escola no pot deixar passar aquest dia sense festejar-lo molt. Com els darrers anys, muntant una paradeta d’intercanvi de llibres i venda de roses durant tota la diada.

Festa esportiva i dinar de germanor

Enguany organitzarem la ‘23a. Jornada esportiva’. La participació dels SOCIS i les seves famílies en diferents jocs i proves garantirà un matí de convivència i diversió. També hi haurà tastets de les diferents activitats que s’hauran fet durant el curs. Actuacions, tómbola i servei de bar. Tot gaudint dels valors que l’esport porta intrínsecs, participació i treball per la salut, el benestar i treball en equip.

Així mateix, des del curs 16-17 es va engegar la iniciativa d’aprofitar aquest dia per fer un dinar de germanor:  per un preu  econòmic, us podreu quedar a dinar a l’Escola a recuperar forces després d’un matí carregat d’esport.

Per al bon funcionament de les festes i perquè tothom en pugui ser una mica partícip, agrairem la vostra col·laboració participant en les comissions de festes, organitzant i preparant decorats, o bé com a voluntaris en les mateixes festes.