LA VISITA DEL PATGE A 2n!

Durant el cap de setmana, els nens i nenes de 2n,  hem fet de deures  la carta als Reis .  En aquesta carta havíem de demanar desitjos no materials. Com els que vam penjar divendres, a la tarda, en l’arbre de desitjos de l’entrada de l’escola.

Dilluns al matí, les hem llegit totes. Ha costat una mica no demanar jocs o joguines!!!

A la tarda, ens ha visitat el patge i li hem donat les nostres cartes. També, ens hem fet unes fotos amb ell i els seus ajudants.

Tot i que estàvem força esverats i xerraires, ens ha fet un bonic present. Nosaltres l’hem donat les gràcies cantant-li una cançó de Nadal!

L’hem acomiadat amb el propòsit de fer bondat, sempre, a l’aula i a casa !

Les mestres i alumnes de 2n.