ELS RACONS DELS SENTITS!

L’últim dia abans de Setmana Santa els alumnes de 2n vam fer uns racons sobre els sentits molt divertits! Les dues classes ens vam repartir en 4 grups i cadascú va triar a quin primer racó volia anar. En total, vam fer 5 racons:

El racó del gust consistia en provar diferents aliments ( olives, patates, llimona, llaminadures … ) amb els ulls tapats i esbrinar què era i quin gust tenia ( dolç, amarg, àcid i salat).

El racó de la vista consistia en veure il·lusions òptiques a l’ordinador.

El racó de l’olfacte consistia en olorar diferents gots tapats ( vinagre, colònia, formatge, camamilla, menta,…) i esbrinar que eren.

El racó de l’ oïda consistia en escoltar les instruccions d’un company i dibuixar-ho  a la pissarra amb els ulls tapats.

Per acabar, vam fer el racó del tacte però cada grup a la seva classe. Durant mig hora, per parelles ens fèiem massatges amb música relaxant. Quin descans i quin luxe!

Famílies us enllacem les fotos