Gràcies

“No siempre podemos hacer grandes cosas,
pero sí podemos hacer cosas pequeñas con gran amor”. Madre Teresa de Calcuta

Apreciades famílies,
Ens adrecem a vosaltres per donar-vos les gràcies per tot el que heu fet per l’escola al llarg de tot el curs.
No acabem de trobar les… Llegeix més»

Final de curs

“Estimada escola,
Encara no ens podem creure que hagin passat tants anys des que vam començar a l’escola. Mirem enrera i pensem: aquesta etapa ja s’acaba, però en comença una altra de nova.
Durant aquest temps hem estat aquí i ens ho hem passat molt bé. Han… Llegeix més»

XERRADA D’EN CARLES PARELLADA

El proper dimecres 14 de març a les 17’30 tindrem la sort de tornar a tenir a l’escola al Carles Parellada.
L’AMPA de la nostra escola organitza aquesta xerrada-taller que porta com a títol “El paper de la família i el paper de l’escola en l’educació… Llegeix més»

ENVOLTATS DE NEU

De bon matí ens hem trobat l’escola nevada.
Per això, de moment l’escola no pot funcionar amb normalitat. Quan es normalitzi la situació informarem de nou.

PORTES OBERTES

Obrim les portes per compartir amb vosaltres el nostre dia a dia.
A les famílies que esteu interessades en venir a conèixer la nostra escola, el dimarts 6 de març a les 10 hores i el divendres 16 de març a les 17 hores, ens trobarem… Llegeix més»

Consignes de Carnaval

Les nenes i nens de 6è en nom dels Carnestoltes us diem les consignes per la setmana de Carnaval:
Dilluns ens vestirem d’esportistes
per gaudir com uns artistes
i sortir a les revistes.
Haurem de venir vestits d’esportistes: potser d’algun esportista famós/sa, amb la roba del teu esport… Llegeix més»

Primer dia de colònies

Com ja sabeu ja hem arribat a Rasquera. Estem instalats i ens disposem a pasar-ho molt bé.
Tot i que el temps no  acompanya aquest primer dia, hem pogut fer unes activitats molt divertides dintre de la casa de colònies.
Podeu veure algunes fotos Llegeix més»