PORTES OBERTES 2018-19

Obrim les portes per compartir amb vosaltres el nostre dia a dia.
A les famílies que esteu interessades en venir a conèixer la nostra escola, el dimarts 6 de març a les 10 hores i el dijous 8 de març a les 17 hores, ens trobarem… Llegeix més»

Consignes de Carnaval

Les nenes i nens de 6è en nom dels Carnestoltes us diem les consignes per la setmana de Carnaval:
Dilluns ens vestirem d’esportistes
per gaudir com uns artistes
i sortir a les revistes.
Haurem de venir vestits d’esportistes: potser d’algun esportista famós/sa, amb la roba del teu esport… Llegeix més»

Primer dia de colònies

Com ja sabeu ja hem arribat a Rasquera. Estem instalats i ens disposem a pasar-ho molt bé.
Tot i que el temps no  acompanya aquest primer dia, hem pogut fer unes activitats molt divertides dintre de la casa de colònies.
Podeu veure algunes fotos Llegeix més»

Inauguració curs 2017-18

Ahir dilluns a la tarda, els i les alumnes de sisè van convidar als membres de la comunitat educativa a una petita cerimònia per inaugurar el curs que tot just acaba de començar.
En aquest acte, van donar la benvinguda a l’alumnat, a l’equip… Llegeix més»

Benvingudes i benvinguts al nou curs 17-18

Ja s’han engegat les màquines per tal de posar en marxa aquest nou curs que encetem amb energies renovades i la il·lusió de tirar endavant el projecte educatiu de la nostra petita gran escola. Algú té alguna suggerència per al monogràfic d’enguany?? Som tot orelles!!