L’escola

L’escola Els Pins és un centre municipal d’educació infantil i de primària d’una sola línia amb 220 alumnes. Està ubicada en un indret amb un entorn privilegiat de Barcelona, dins el recinte de les Llars Mundet del districte municipal Horta-Guinardó i del barri de Montbau, amb parcs i boscos que permeten gaudir d’un espai únic dins de la ciutat.

Dins el mateix recinte també hi ha l’Institut Anna Gironella Mundet, l’escola Bressol l’Arboç i el centre d’educació espacial La Ginesta que, juntament amb la nostra escola Els Pins, completen una zona educativa amb una oferta de 0 a 18 anys. Des de l’escola intercanviem experiències, compartim espais i col·laborem en activitats per ajudar-nos entre els centres de la zona. Fem així una zona educativa de totes les edats.

L’escola Els Pins actualment ofereix un projecte educatiu per a les etapes de segon cicle d’educació infantil i de primària, per a 75 infants a infantil i 150 a primària.

El centre es va iniciar l’any 1983 després de la fusió de les escoles Pins, Oliveres i l’Alzina del mateix recinte Mundet. L’escola ha estat gestionada per diferents administracions: la Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona i actualment forma part del conjunt d’escoles públiques del Consorci d’Educació de la ciutat de Barcelona.

Cercle a la placeta