Per la situació actual de pandèmia, aquest curs presentarem l’escola a través de la pàgina web i els comptes que tenim a Twitter i  Instagram, i amb les trobades telemàtiques de portes obertes que hem organitzat.

La trobada telemàtica de portes obertes tindrà format de videoconnexió. Serà un espai de presentació del projecte i de compartir impressions i resoldre dubtes amb les famílies que hi esteu interessades.

Podrem atendre un màxim de 25 famílies per trobada.

Si com a família hi esteu interessada, caldrà que us inscriviu en una de les sessions que hem organitzat.

Trobada telemàtica de portes obertes:

• Divendres 26 de febrer a les 15h. (GRUP TANCAT)
  • Dimecres 3 de març a les 15h. (GRUP TANCAT)
  • Divendres 5 de març a les 15h.

Podeu inscriure-us clicant al següent FORMULARI

El dia abans de la trobada, us enviarem l’enllaç de la reunió a l’adreça de correu electrònic que ens hàgiu notificat.

LES DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ per al curs 2021-2022 són del 15 al 24 de març 2021

Aquí podeu consultar les mesures de salut a l’escola referents a la Covid

Visita al CRAM E.I 4

Hem visitat el Cram (el centre de recuperació d’animals marins). Allà hem simulat el rescat d’un dofí a la platja. Després hem pogut visitar algunes tortugues que segueixen ingressades. Ha estat una visita que no ens ha deixat indiferents ni a infants ni a mestres.

OBRIM UN COR

El 5 de Febrer els nens i nenes de 6è vam obrir un cor. Primer vam pesar i posar unes canyes on pesaven on eren les venes i les artèries. A continuació vam obrir el cor, vam mirar les vàlvules i més tard vam intentar… Llegeix més»