PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2021-2022

Per tal de formalitzar la preinscripció, trobareu tota la informació sobre criteris, calendaris i la resta d’informació respecte la preinscripció al següent enllaç:

OFERTA DE PLACES

NIVELL PLACES OFERTADES
EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS 25
EDUCACIÓ INFANTIL 4 ANYS 0
EDUCACIÓ INFANTIL 5 ANYS 1
PRIMER 1
SEGON 3
TERCER 0
QUART 3
CINQUÈ 0
SISÈ 0

NOMBRE DE GERMANES/GERMANS A P3: Aquest curs n’hi ha 5

PREINSCRIPCIÓ

Per a demanar qualsevol tipus d’ajuda i informació us podeu adreçar a l’escola a través de:

INFORMACIONS I RECOMANACIONS:

• S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.
  • Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi del nostre centre és 08041911, el necessitareu per indicar a quin centre us voleu preinscriure.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació de l’alumne (RALC) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert (del 15 al 24 de març), lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

——————————————————————————————————————————

LES DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ per al curs 2021-2022 són del 15 al 24 de març 2021

Aquí podeu consultar les mesures de salut a l’escola referents a la Covid

Primavera a E.I 3

Amb l’arribada del bon temps i observant què boniques estan les flors que hi ha al nostre voltant hem volgut preparar-ne algunes per decorar el vestíbul de l’escola.
Per fer-ho hem necessitat retoladors, filtres de cafè i aigua!
Mireu quines flors tant xules ens han quedat.

• Llegeix més»

Taller de boc&roll

Avui han vingut a fer un taller d’ AMB  que ha estat superinteressant.
Primer hem fet una activitat d’intercanvi, teníem unes targetes amb diferents objectes i en volíem aconseguir un altre per tant hem hagut de moure’ns per la classe i fent mímica explicar als diferents… Llegeix més»