PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2021-2022

Publicació de la llista de sol·licituds de la preinscripció 21-22 baremades i ordenades segons sorteig.

*Aquestes llistes no són definitives. La data de la publicació de les llistes definitives és el 7 de juny.

OFERTA DE PLACES

NIVELL PLACES OFERTADES
EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS 25
EDUCACIÓ INFANTIL 4 ANYS 0
EDUCACIÓ INFANTIL 5 ANYS 1
PRIMER 1
SEGON 3
TERCER 0
QUART 3
CINQUÈ 0
SISÈ 0

NOMBRE DE GERMANES/GERMANS A P3: Aquest curs n’hi ha 5

Per demanar qualsevol tipus d’ajuda i informació us podeu adreçar a l’escola a través de:

INFORMACIONS I RECOMANACIONS:

• S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.
  • Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi del nostre centre és 08041911, el necessitareu per indicar a quin centre us voleu preinscriure.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació de l’alumne (RALC) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert (del 15 al 24 de març), lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

——————————————————————————————————————————

Aquí podeu consultar les mesures de salut a l’escola referents a la Covid

Hort. E.I 5

El grup de E.I 5 hem estat tenint cura de l’hort del jardinet. Hem pogut recollir per segon cop les faves i les hem obert, observat, tastat i dibuixat. També hem plantat tomaqueres, pebrots, plantes aromàtiques i flors.

Poema de la lluna. 1r

Aquesta setmana els infants de primer hem recitat un poema de la lluna dividits en dos grups. La veritat és que ha estat molt més fàcil aprendre el poema del que pensàvem.
Les estrelles desitgen que us agradin molt els nostres recitals.

Quin viatge! 6è

Avui dia 13 de maig del 2021 la classe de 6è hem anat al teatre Romea a veure l’espectacle “quin viatge!”. Aquest anava sobre l’evolució de la música i els seus estils a finals de segle 19, tot el segle 20 i principis del segle… Llegeix més»

CAN PARCALA. 6è

Aquet Dilluns  el 10 de maig per celebrar Sant Ponç, les nenes i nens de 6è hem anat d’excursió a veure les abelles i aprendre sobre elles, com fan la seva  feina i la  seva importància.
En primer lloc ens han explicat , quina és la… Llegeix més»

Competències bàsiques. 6è

La setmana passada nosaltres, les nenes i nens de 6è vam fer les competències bàsiques.
Aquestes proves  serveixen per avaluar el nivell dels nens o nenes en les diferents assignatures.  Tot l’alumnat de Catalunya les hem de passar el mateixa dia a la mateixa hora. El… Llegeix més»

COSMO CAIXA. 6è

El passat divendres 7de maig , vam anar al Cosmo Caixa.
Vam començar la visità fen un taller que es deia llum i color.
Primer vam fer una pluja de idees de que era la llum i la seves propietats.
Ens van donar uns miralls concoaus, convexos i… Llegeix més»