A l’escola Els Pins estem amb les piles carregades per seguir educant per un nou món! Tot l’equip de mestres us desitgem un bon inici de curs!

Comencem una nova aventura

CALA CANYELLES

Els dies 3, 4 i 5 de Juny les classes de 5è i 6è vam anar de colònies a Cala Canyelles.
Vam fer moltes activitats aquàtiques com: esqui nàutic, piragua, patins, barca, submarinisme. També ens deixaven temps lliure que es podia fer: tenis, pàdel, piscina, ping… Llegeix més»

Biatló

Dijous 6 els nens i nenes de 6è de l’Escola els Pins i Baloo van fer la Biatló. Consistia en nedar 25m i després córrer 1700m.
Els nens i nenes de 5è de l’Escola els Pins van ajudar en la  organització de la  Biatló. Uns s’encarregaven… Llegeix més»

LEONARDOME

L’escola ens va regalar un joc que consisteix en construir una cúpula amb peces de fusta.
La cúpula es pot construir basant-se en diferents formes geomètriques encaixant les peces correctament . Va ser molt difícil al principi perquè no sabíem posar les peces però després ho… Llegeix més»