Torna el concurs Missió Apilo XII 2017

Benvolgudes famílies,

Ja tornem a tenir aquí el concurs Apilo XII 2017. Com ja sabeu el curs anterior, la nostra Escola va ser premiada per l’Agència de residus de Catalunya dins de la seva Missió Apilo XII, com l’escola de la comarca del Garraf, que més quilos de piles usades va recollir.

premi

Després d’aquest gran éxit, aquest any ens agradaria superar un repte més gran, ser l’Escola que més piles usades recull de tota Catalunya. Per superar aquest repte necessitem de l’ajuda de tots i totes, i que ens porteu totes les piles usades que tingueu. Tenim per fer-ho fins el dia 18 d’abril de 2017. Ens ajudeu?

Els premis que es donaran en aquest concurs seran els següents:

• 2.500 € per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils.
  • 2.500€ per eal centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • 1.500 € per al centre educatiu que quedi en el segon lloc del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • 1.000 € per al centre educatiu que quedi en tercera posició del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.

Us deixem l’enllaç a la pàgina web on trobareu tota la informació sobre la Missió Apilo XII 2017 a l’escola:

BASES CONCURS MISSIÓ APILO XII 2017

Esperem la vostra participació. Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *