Llistat de llibres i material per al curs 2023-2024

LLISTATS DE MATERIAL

I3,   I4,    I5,    1r,    2n,     3r,    4t,   ,

PRIMÀRIA

PREUS I INTRUCCIONS PAGAMENT LLIBRES I MATERIAL, INCLOU ELS VALS DESCOMPTE DE LA GENERALITAT

INFANTIL

CODIS PAGAMENT MATERIAL

I3,    I4,    I5

ESCOLLINT AQUESTES OPCIONS HO TENIU TOT INCLÒS.

L’ALUMNAT NOU AL CENTRE QUE CURSI:    I4,   I5,  1r,   2n,   3r,   4t,   5è,   6è  HAURÀ DE PASSAR PER SECRETARIA.

ELS SEUS LLISTATS SÓN DIFERENTS

SI DECIDIU COMPRAR EL MATERIAL PEL VOSTRE COMPTE HEU DE TENIR PRESENT EL SEGÜENT:

El material fungible ha de ser exactament el que figura al llistat, respectant quantitats i marques.
INFANTIL: caldrà fer pagament a secretaria dels 15€ més els 20€ pels conceptes descrits als llistats.
PRIMÀRIA: 1r, 3r, 4t, 5è i 6è, caldrà fer el pagament dels 40€ pels conceptes descrits als llistats.
PRIMÀRIA: 2n, caldrà fer el pagament dels 15€ més els 40€ pels conceptes descrits al llistat.

PORTES OBERTES 2024

Voleu conèixer el nostre projecte educatiu de centre, el nostre equip humà i instal·lacions? Us convidem a visitar com #aprenemxalant a través de metodologies inclusives i globalitzades: espais d’aprenentatge, tallers, racons i/o visites d’experts, entre altres.
L’escola Ferreries obre les seves portes el proper dijous 29 de febrer, amb dos torns, un de matí i un altre de tarda, per poder fer la visita guiada per les aules i una xerrada amb tota la informació que necessiteu saber.
Hi ha la possibilitat de trucar al 977 50 32 99 per reservar cita en cas de no poder acudir el dia que celebrem les nostres portes obertes.

Projecte Magnet: 🏫Escola Ferreries i l’HTVC 🏥

Aquest vídeo resum plasma el treball diari del Programa Magnet a les aules, el qual ens permet desenvolupar projectes educatius innovadors i molt enriquidors per al nostre alumnat. L’aliança amb l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta dona l’oportunitat a l’escola de fer servir el coneixement científic, social i de la salut com a eix del procés d’aprenentatge.

Com ja sabeu, apostem per l’aprenentatge competencial a través de metodologies globalitzades com el treball per projectes, els espais d’aprenentatge i el treball cooperatiu, els quals fomenten el desenvolupament autònom de cada infant.

Coeducació a Cicle Superior

Aquest mes de maig, l’alumnat de cicle superior ha rebut formació sobre coeducació mitjançant les arts escèniques participant en el taller (R)evolucionem el gènere.
Pretenem aconseguir tombar els estereotips sexistes i arribar a una perfecta igualtat entre gèneres, ètnies, cultures i classes.
Gràcies @cia.sinergia per dur-lo a… Llegeix més»

La #RdP: L’Escola Ferreries i l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta presenten l’aliança Magnet

Roda de premsa presentant l’aliança Magnet entre l’Escola Ferreries i l’Hospital Verge de la Cinta. Hi van participar representants de les institucions que impulsen l’aliança Magnet: l’Ajuntament de Tortosa, el Departament d’Educació, la Fundació Jaume Bofill, l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta i l’Escola… Llegeix més»

NADAL 2021

Un any més, no podem reunir-nos tots plegats, les famílies, l’alumnat i l’escola, per celebrar el Nadal. No obstant, això no ha estat un impediment per preparar aquestes nadales en llengua catalana i anglesa. Esperem que gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-ho!
BON NADAL… Llegeix més»