FRANCISCO COBOS EXPOSA A L’ESCOLA – FOTOGRAFIES “METAMORFOSI COMPLETA DE LA MARIPOSA MACAÓN”

L’escola Doctor Arruga acull, des de la setmana passada, l’exposició de fotografies “Metamorfosi completa de la mariposa Macaón” del fotògraf local Francisco Cobos. Un treball excel·lent, on l’autor fotografia tot el procés de metamorfosi, des de que la papallona adulta diposita un ou en una planta fins que neix i capta el primer vol.
Us convidem a tots i totes a veure aquesta obra d’art!
Moltes gràcies, F.Cobos per totes les col·laboracions que fas a la nostra escola.