ÈXIT DE LA MISSIÓ APILO

La missió Apilo ha estat un èxit a la nostra escola. Hem recollit 105 kg. de piles esgotades. Per tal de seguir treballant en la conscienciació de tots i totes de la necessitat de reciclar per tenir cura del medi ambient, deixarem de manera permanent el contenidor Apilo a la zona de consergeria per tal de poder seguir reciclant qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, pugui portar-se a la mà i no sigui industrial ni automoció.
Moltíssimes gràcies a tots i totes les persones que heu col·laborat, us animem a seguir-ho fent!

Contenidor Apilo a la nostra escola (abril 2017)