Directori dels documents

Esteu visualitzant tots els documents.

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Pla de CONVIVÈNCIA Cérvola Blanca

En acord de claustre i un cop aprovat per Consell Escolar, compartim el document marc en matèria de convivència al nostre centre.

admin 27 de gener de 2020 7 de març de 2024 convivència, participació, salut emocional
Full inscripció menjador /ALIMENTART

Des del curs 22-23 aquest és el FULL D’INSCRIPCIÓ per poder ser usuari fixe o esporàdic del menjador (adjunt a sota). Si us el descarregueu el podeu autoemplenar. També el podeu recollir en paper a secretaria.

• Nou horari per apuntar/desapuntar menjador: fins a les 9:15h… Llegeix més»
admin 28 d'agost de 2022 7 de març de 2024
Normativa de Menjador

Aquí teniu el document consultable sobre la Normativa de Menjador que tots els usuaris heu d’haver rebut. Cal retornar-lo signat. Gràcies!

admin 5 d'octubre de 2022 7 de març de 2024
Llibret verd 23-24

Aquí teniu el llibret verd amb totes les informacions rellevants del curs.
LLIBRET VERD

admin 1 de setembre de 2023 1 de setembre de 2023
Document per afegir AUTORITZATS A RECOLLIR (per Infantil i Inicial)

Document per demanar que s’afegeixin persones a l’autorització de recollida que ja teniu firmada a l’escola, en cas que necessiteu afegir-ne. Les persones que detalleu en aquest document s’adjuntaran doncs al llistat de l’autorització oficial (no oblideu omplir totes les dades i firmar). També teniu… Llegeix més»

admin 12 de setembre de 2019 28 d'agost de 2022
Quota curs

L’import es destina a la compra i la gestió per part de l’escola dels materials, les activitats i les sortides que es realitzen al llarg del curs.
Adjunt teniu un EXEMPLE DE CARTA DE QUOTES (no vàlid per al curs vigent, però orientatiu).  En el cas… Llegeix més»

Comunitat Grans 17 de juny de 2021 13 de juliol de 2022
PRIMÀRIA Autoritzacions específiques d’escola

Aquestes són les autoritzacions pels alumnes de Primària, podeu descarregar-vos les que pertoquin a la comunitat del vostre fill, bé sigui de Mitjans (1r,2n,3r) o de Grans (4t,5è,6è), i les que són genèriques, si sou família de nova incorporació.
L’Autorització per Sortir sols 1r i 2n… Llegeix més»

admin 11 de maig de 2020 8 de juny de 2021
INFANTIL: Autoritzacions específiques d’escola

Aquí teniu les autoritzacions que corresponen a la Comunitat de Petits, n’hi ha d’específiques de curs (P3,P4 o P5), i n’hi ha de generals. Heu d’omplir les generals (‘TOTS’) i les que corresponguin al curs del vostre fill/filla.

admin 11 de maig de 2020 8 de juny de 2021
Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC)

Índex del document  NOFC del centre.
Document:

admin 7 de novembre de 2017 12 de novembre de 2019
Projecte Educatiu de Centre (PEC)

Resum del  PEC, Projecte Educatiu de Centre (darrera actualització any 2018)
Hi podeu trobar una síntesi dels aspectes referits als objectius de centre, el desenvolupament de les diferents competències (lingüística, digital,…), vinculació amb l’entorn, etc.
També enllaçat amb el PEC, teniu a disposició el Projecte Lingüístic del… Llegeix més»

admin 7 de novembre de 2017 11 de febrer de 2019

No hi ha cap document.