Menjador escolar

L’escola ofereix servei de menjador mitjançant el Consell Comarcal. L’empresa que gestiona el càtering aquest curs 23-24 és Alimentart.

La Comissió Mixta de menjador (formada per tots els agents que intervenen en la coordinació de temes relacionats amb el servei: escola, coordinació de menjador, AFA i Ajuntament),vetlla per un correcte funcionament d’aquesta franja del dia al centre.

L’horari de menjador és de 12:30h a 15h del migdia
………………………………………………………………
Des del curs 22-23 el menjador està gestionat per l’empresa ALIMENTART.
Cal seguir les indicacions de l’empresa:
– Cal apuntar fixes i esporàdics mitjançant el full d’inscripció, deixant sempre les dades bancàries pel cobrament dels rebuts.
– L’horari per apuntar/desapuntar a menjador és màxim fins les 9:15h del mateix dia, tant per casos d’esporàdics com per notificar canvis respecte algun fixe (enviant correu al menjador).
– Passada aquesta hora no es recolliran peticions. Això implica que si algú vol deixar el nen/a menjador de forma esporàdica i ho notifica més tard de les 9:15h no se’l podrà apuntar, perquè els menús venen comptats i el recompte es tanca a aquesta hora. Igualment pot passar que un fixe de forma puntual no es quedi un dia i el menú no se li cobrarà sempre i quan avisi abans de les 9:15h del mateix dia.
A l’apartat DOCUMENTS teniu el full d’inscripció de MENJADOR.
El correu de menjador és gestionat per la coordinadora:
menjadorcervolablanca@gmail.com (cal enviar còpia al correu de Comunitat)

petits@cervolablanca.cat ,        mitjans@cervolablanca.cat,     grans@cervolablanca.cat

.

Gràcies per la col·laboració!