Instal·lacions

La nostra escola es distribueix en diferents espais:

• Edifici de dalt: al pis superior hi ha les aules de la Comunitat de Mitjans (P1, P2 i P3). A la planta baixa d’aquest edifici, hi ha el gimnàs, el menjador i l’espai d’acollida i l’aula de música i dansa.
  • Edifici de baix: en aquest edifici hi ha les aules de la Comunitat de Grans (P4, P5 i P6) i també el despatx de secretaria i direcció. A la planta de baix, hi ha les aules de Petits, que són a peu de pati.
  • Tenim una gran zona exterior amb diferents espais on poden jugar els alumnes i una petita reserva per treballar l’ecosistema de la bassa. Per últim, també tenim un mòdul provisional amb l’aula d’anglès i la sala de mestres.

Al costat de les instal·lacions de l’escola tenim també la pista esportiva i el camp de futbol, dels quals fem ús gairebé a diari al llarg de tot el curs.

Tot plegat en un entorn envejable!