Qui som?

Som l’escola Cérvola Blanca, el centre educatiu públic del poble de Sant Martí de Tous.

La nostra escola parteix de la premissa que “estem en procés“, en el sentit que any rere any ens anem formant i avançant per caminar cap una escola millor i sabent que estem dins un procés permanent de transformació educativa i social.

Tenint present això, com a centre, tenim diferents projectes i trets d’identitat que ens caracteritzen, alguns dels quals detallem a continuació.

Som una escola de Primària, per tant tenim grups des d’i3 fins a 6è de Primària (P6).

A l’escola ens agrupem per COMUNITATS:

COMUNITAT DE PETITS: formada per i3, i4 i i5

COMUNITAT DE MITJANS: formada per P1, P2 i P3

COMUNITAT DE GRANS: formada per P4, P5 i P6

Les classes a l’escola reben noms fixes de personatges de la mitologia catalana:

Petits: FOLLETS (i3), DRACS (i4), MAGS IMAGUES (i5)

Mitjans: MINAIRONS (P1), NYITUS (P2), TRUCAFORTS (P3)

Grans: ONDINES (P4), BUFARUTS (P5), MOIRES (P6).

(veure imatges a l’apartat d’Instal·lacions i fotos)

Junt a l’edifici de l’escola, tenim les instal·lacions de la LLAR D’INFANTS PETITA CÉRVOLA, que és de titularitat municipal i acull alumnes de 0 a 3 anys.

(+ info sobre la Llar d’infants: a8060162@xtec.cat, Tel. 938096643)

A partir de P6 els alumnes van habitualment a l’institut de la zona on estem adscrits, que és la zona d’Igualada.

Les famílies són un pilar important a l’escola. A la Cérvola Blanca ens agrada fer xarxa amb les famílies i l’entorn, per créixer i caminar plegats. Les famílies participen en diferents activitats i es coordinen amb l’escola a través dels seus representants de l’AFA (veure apartat AFA). A l’inici de curs fem l’Assemblea de pares i mares i, al finalitzar sempre acostumem a recollir algunes impressions, dubtes i propostes de les famílies. Aquí en teniu alguns exemples:

Podeu anar seguint el dia a dia de l’escola a l’apartat principal i als Blocs de cada Comunitat  (a l’apartat superior dret de la nostra pàgina web teniu l’accés directe a les activitats i notícies de PETITS, MITJANS i GRANS).

Seguim avançant pas a pas!