COMUNITAT de PETITS

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR curs 24/25

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Benvolgudes famílies,

El procés per fer la preinscripció serà telemàtic, a través del portal de preinscripcio.gencat.cat . També pots fer la teva sol·licitud electrònica mitjançant IdCAT mòbil, Clave, T-CAT o DNI electrònic

Aquelles famílies que necessitin acompanyament per fer el tràmit telemàtic poden trucar a l’Escola al tel. 93 834 02 35 i els ajudarem a fer tot el procés de preinscripció escolar. Si la família té altres dubtes o consultes podeu trucar a l’escola i us ajudarem en tot el què sigui necessari.

Documentació que cal preparar:

a)  Necessitaràs DNI, llibre de família i targeta sanitària. Hauràs de tenir fotografiada o escanejada la documentació dins del dispositiu que vagis a utilitzar per fer la teva preinscripció, d’aquesta  manera tindràs un accés més fàcil i ràpid.

b) Necessiteu les dades i els codis necessaris de l’Escola per emplenar el formulari.

ESCOLA JAUME BALMES

CODI DE CENTRE: 08015806

c) Necessiteu el Codi d’Identificació de l’alumne. El podeu obtenir demanant-lo a l’Escola Bressol si el vostre fill/a ha anat a aquesta. També pots accedir al codi d’identificació de l’alumne a través de gencat.cat.

Si mai ha estat escolaritzat, el sistema us generarà un.

Portes obertes a l’escola!

Benvolgudes famílies,

Ens fa molta il·lusió convidar-vos a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola Jaume Balmes de Castellbell i el Vilar. Estem encantats de compartir amb vosaltres la nostra passió per l’educació i mostrar-vos com treballem per inspirar i educar els vostres fills.

La jornada serà una oportunitat única per conèixer el centre, explorar les instal·lacions i entendre la filosofia educativa que guia el nostre dia a dia. També podreu fer totes les preguntes que tingueu.

Us convidem a venir i descobrir com l’Escola Jaume Balmes crea un entorn educatiu estimulant on els alumnes poden créixer acadèmicament, socialment i emocionalment. La vostra participació és fonamental per fer-vos partícips de la meravellosa comunitat educativa que estem construint.

Us esperem amb els braços oberts i amb moltes ganes de compartir aquest dia amb vosaltres. Feu un pas cap a l’excel·lència educativa amb nosaltres!

Dissabte 24 de febrer de 2024 a les 10:00 hores.

Carnestoltes 2024!!!

Com cada any a l’escola celebrem el Carnestoltes, els alumnes de 6è van ser els encarregats de pregonar les consignes que van ser molt divertides i es van seguir majoritàriament!
Durant la setmana s’han realitzat diferents activitats, com l’animació de la companyia de la Maria Navarrete… Llegeix més»

Concert d’hivern!

El passat 19 de desembre vam celebrar la festa de l’hivern, com cada any vam fer un concert on cada curs va representar una cançó i va recitar un poema. Va estar molt emocionant escoltar i veure tot l’alumnat a sobre de l’escenari!
També en aquesta… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA 2023

Aquest any com és costum a l’escola hem celebrat la Castanyada, tots i totes, petits i grans hem gaudit de les activitats. Cada curs ha cuinat panellets que després han menjat, treballant la recepta d’aquest dolç tan tradicional.
Al llarg de la setmana les famílies han… Llegeix més»

COLÒNIES A LA CARRAL

Ja fa uns dies que tota l’escola vam anar de colònies a La Carral. Vam jugar, cantar, vam fer activitats d’aventura, gimcanes, discoteca, jocs de nit.. però sobretot ens ho vam passar molt i molt bé!

SORTIDA A CARDONA

Dijous passat els alumnes de 4t i 5è vam anar a visitar el Castell de Cardona i la Muntanya de sal. Ens va agradar molt repassar una mica d’història de l’Edat Mitjana i fer de miners!

SETMANA INTERDISCIPLINAR

Aquesta última setmana del 2n trimestre a l’escola hem fet  Tallers relacionats amb l’eix temàtic d’enguany: Festes i tradicions populars. Ha estat molt divertit!!

IMG-20230330-WA0034 (1)

IMG-20230330-WA0033 (1) (2)

IMG-20230330-WA0028 (1)

IMG-20230330-WA0020 (1)