Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Escola Albirka.

ÀLEX,

els companys i companyes, els mestres i les mestres, les monitores i totes les persones que hem conviscut amb tu a l’escola hem passat molt bones estones amb tu.

Recordarem la teva rialla, la teva simpatia i l’alegria amb que cada matí ens deies “bon dia”.

Recordarem el teu bon fer, la teva amabilitat, la teva actitud sempre positiva, el teu companyerisme i la bona disposició que tenies sempre per ajudar-nos a tots.

I encara més recordarem una gran virtut que tenies de la que podem aprendre petits i grans, la teva capacitat d’esforç. L’Àlex quan tenia alguna dificultat treia el millor d’ell i amb el seu esforç, paciència i constància aconseguia superar-ho tot.

Les persones creixem de conviure amb els altres, d’aquelles aportacions que ens anem fent en el dia a dia. Gràcies Àlex per tot el que ens has aportat. Tots nosaltres durem sempre el teu granet de sorra dins nostre.

T’estimem. Et trobarem a faltar.

Guerra civil

Guerra Civil
Ahir, dia 30 de maig, al dematí va venir el  Sergi Capdevila, exalumne de l’escola i estudiant d’història, a l’aula de 6è de primària. Ens va explicar amb un “PowerPoint”  la Guerra Civil Espanyola. Va ser molt interessant l’explicació, perquè ens va ensenyar… Llegeix més»