Departament d'Ensenyament

Treballem Dalí

Aquest curs treballem Dalí. Aquí en teniu una petita mostra.

Sortim al "Reclam"

Enviat per admin el Divendres, 11 de Abril de 2014 a les 16:18

L'informatiu comercial Reclam publica aquesta setmana una notícia de la nostra escola.

Estades d'idiomes 2014

Enviat per admin el Dijous, 10 de Abril de 2014 a les 16:09

Des del Consell Comarcal ens han fet arribar la següent informació:

PROGRAMA: ESTADES D’IDIOMES 2014

Benvolguts i benvolgudes,

Us presentem les estades d’idiomes 2014 coorganitzades pel Consell Comarcal, els Ajuntaments d’Osona i/o els Punts d’Informació Juvenil, sota la direcció tècnica de l’empresa Segre Mitjà, SL

Aquestes estades van dirigides a joves/infants d’Osona d’entre 10 i 16 anys amb l’objectiu de millorar l’anglès, un programa que enllaça els continguts adquirits durant les classes teòriques i amb la pràctica de les activitats a l’aire lliure i d’aventura, d’aquesta manera aconseguim una integració i consolidació de l’aprenentatge de l’anglès.

Més informació a www.osonajove.cat

Termini d’inscripcions del 12 al 23 de maig podeu dirigir-vos als punts joves d’Osona vegeu relació adreces i horaris a: http://www.osonajove.cat/<wbr />puntsjoves/ així com també als ajuntaments.

Atentament,

Rosa Altimiras Rovira
Servei de Joventut

L'alumnat d'educació infantil visita els jardins del Despujol

Enviat per admin el Divendres, 04 de Abril de 2014 a les 16:23

De 2014-04-10

El dimarts 25 de març l'alumnat d'educació infantil va visitar els jardins del Despujol.

En aquest enllaç hi trobareu les fotografies.

Fundació Gala-Salvador Dalí

Enviat per admin el Dimecres, 02 de Abril de 2014 a les 15:27

Des de l'escola vam donar a conèixer a la Fundació Gala-Salvador Dalí el treball que estem fent.

Aquest és el missatge que ens han fet arribar:

Molt bona tarda Escola Abat Oliba!

Estic absolutament impressionada pel que ens heu enviat...és genial!

I ho escric així de gros perquè entengueu que ho trobo realment es-pec-ta-cu-lar!

Si ens ho permeteu, farem un link al nostre Flickr o al facebook, o fins i tot ens agradaria afegir aquest treball vostre al nostre web. De fet estem a punt d’estrenar un nou web on hi haurà un apartat especial per casos com el vostre, d’escoles que volen compartir amb nosaltres el seu treball...seria fantàstic!

Sincerament us felicito!

Rebeu una salutació ben cordial,

Nuri Aldeguer,

Responsable del Servei Educatiu

Colònies Cicle Mitjà

Enviat per admin el Dijous, 20 de Març de 2014 a les 14:02

Programa d'Immersió Lingüística de colònies d'estiu

Enviat per admin el Dijous, 06 de Març de 2014 a les 09:10

Ha sortit publicada la convocatòria d'ajuts per a participar en el Programa d'Immersió Lingüística de colònies d'estiu en anglès per alumnes de cicle superior de primària i 1r d'ESO. El termini de sol·licitud és fins el 14 de març.
Ayudas para participar en el Programa de Inmersión Lingüística en colonias de verano en inglés. Convocatoria 2014

Dijous llarder Primària

Enviat per admin el Dilluns, 03 de Març de 2014 a les 14:14

L'alumnat de Primària va gaudir de l'espectacle de màgia en anglès a càrrec de "Jack the magic english teacher".

Dijous llarder Infantil

Enviat per admin el Dilluns, 03 de Març de 2014 a les 14:10

Aquest dijous llarder els nens i nenes d’Educació Infantil han participat en diverses activitats:

• Presentació d’instruments musicals, tradicionals, catalans.
  • Elaboració d’un instrument de vent: El nunut.
  • Demostració de cotxes teledirigits.
  • Explicació de contes.
  • Ball de fi de festa.

Totes aquestes activitats les han vingut a presentar diversos pares i mares d’educació infantil. Els agraïm molt a tots/es la seva col·laboració. Ha estat un dijous llarder, molt interessant i divertit.

Moltes gràcies.

Nou programa de ràdio Voltregà

Enviat per admin el Divendres, 28 de Febrer de 2014 a les 15:41

nou

La temàtica del segon programa és COM PODEM AJUDAR A ESTUDIAR ALS NOSTRES FILLS/ES.

Més informació.

Premi a l'escola