L’alegria de Nadal

Aquest any, per celebrar el Nadal, contrastem la Covid amb rialles.
Per celebrar el Nadal a l’institut hem enregistrat en vídeo escenes de 30 segons que fan riure amb un tema nadalenc.

1r batxillerat A: El nen Jesús suspèn filo
1r batxillerat B: Tecnològic Caga tió
2n batxillerat A: El Nadal a ca l’àvia
2n batxillerat B: Nadal
4t ESO A: Cavalcada de Reis
4t ESO B: Nadal
4t ESO C: Nadal
3r ESO A: Any nou vida nova
3r ESO B: Merry Christmas By Popi
3r ESO C: La loteria
2n ESO A: Nadal caòtic
2n ESO B: Festa de cap d’any amb covid
2n ESO C: Nadal amb covid
1r ESO A: Els anormals de Nadal
1r ESO B: Para Noel patos
1r ESO C: Peli sopar de Nadal

Cartells per a la Marató

Ela alumnes de 3r i de 4t d’ESO han participat en el concurs de cartells “Pinta la Marató 2020” organitzat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató de TV3, juntament amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, amb l’objectiu de fomentar la solidaritat i el coneixement dels joves sobre la COVID-19.

Postals solidàries per a la Marató de TV3

Els alumnes de 2n i 3r ESO de dibuix participen en la campanya de postals solidàries per a la Marató de TV3 2020, organitzada pels l’Ajuntaments de Sant Hipòlit i de les Masies de Voltregà. Podeu veure algunes de les seves creacions originals clicant el cartell.

Setmana de la Ciència

Durant la Setmana de la Ciència els alumnes de 3r d’ESO han realitzat un mural representatiu de la quantitat de sucre que contenen diferents aliments i begudes. Segur que desprès d’aquesta activitat serem més conscients de la quantitat de sucre que arribem a ingerir.
També han pogut assistir a una xerrada sobre la Malària dins del programa Matins de Recerca on es dóna a conèixer la feina de diferents investigadors als alumnes de secundària.