Cova del Toll

El passat divendres 11 d’octubre l’alumnat de primer d’ESO van anar al parc prehistòric de Moià. Allà van poder participar en un taller d’arqueologia i van fer una visita guiada al jaciment arqueològic de la cova del Toll.
Record de l’activitat i el bon ambient entre nosaltres en queden aquestes fotografies.

Informació dia 18 d’octubre

Benvolgudes famílies,
Davant de la convocatòria de vaga general del proper divendres dia 18 d’octubre, en aquests moments ens és impossible de preveure l’afectació que aquesta convocatòria pot tenir entre el nostre professorat i les implicacions que pot tenir en el nostre entorn pel que fa a la mobilitat.
Com és habitual, l’institut restarà obert garantint, en tot cas, els serveis mínims que en horari lectiu, decreti la Generalitat de Catalunya.
Ens posem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Cordialment,

L’equip directiu

L’enhorabona pel certificat del nivell B2 d’anglès!

El passat divendres 11 d’octubre, Roger Bach i Gerard Serrat van rebre el certificat d’anglès del nivell B2 (First Certificate). L’institut del Voltreganès prepara alumnes per a proves oficials d’idiomes. Aquests dos alumnes es van preparar al llarg del curs 2018-19 i es van presentar a la convocatòria de juny 2019 per acreditar nivell. Tots dos han aconseguit el certificat. Congratulations!

26 de setembre, dia europeu de les llengües

S’estima que a Catalunya es parlen 250 llengües i que en els darrers 10 anys han arribat al nostre país 1,5 milions de nouvinguts. Amb el convenciment que la diversitat lingüística és una eina per a aconseguir una major comprensió intercultural i un element clau en la rica herència cultural del nostre continent, avui se’ns convida -a més de 800 milions d’europeus i europees- a aprendre més llengües a qualsevol edat, dins i fora de l’escola.

Des de la coordinació de llegües estrangeres vull agrair cordialment la participació de l’alumnat dels instituts Voltreganès i Montbui per les seves aportacions al vídeo commemoratiu del Dia Europeu de les Llengües.

Reunió de pares

La reunió de pares serà el 3 d’octubre a les 19:00 h

A les 20:00 h:
Reunió sobre camp d’aprenentatge de 1r d’ESO a l’aula de 1r B
Reunió sobre l’esquiada de 2n d’ESO a l’aula de 2n A
Reunió sobre l’estada lingüística a Anglaterra a la biblioteca
Reunió sobre l’intercanvi a Alemanya a l’aula de 3r A