Aprenem a l’estiu

L’estiu és temps de vacances i lleure, també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. En aquest sentit, el centre ha creat al moodle de l’institut el curs “Aprenem a l’estiu” on oferim un seguit d’activitats i propostes voluntàries perquè els vostres fills i filles reforcin i consolidin els continguts que han treballat durant el curs.
Que passeu un bon estiu!

Escape room sobre l’obra de Valle-Inclán Luces de bohemia

Dilluns dia 9 de març, els alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat van gaudir d’un escape room sobre l’obra de Valle-Inclán Luces de bohemia.
Es va dur a terme a la biblioteca a porta tancada. Havien d’anar solucionant diferents enigmes per aconseguir sortir de la biblioteca. Aquesta nova manera de treballar una obra literària va ser tot un èxit!

I Concurs de Fotografia Social de les JPO 2020

” Els guanyadors del I Concurs de Fotografia Social de les JPO 2020 de l’INS Voltreganès són:
1r Premi (Joc de taula DIXIT) per la fotografia “Valors”
2n Premi (Joc de taula Bohnanza) per la fotografia “La Productivitat a consergeria”
Els guanyadors poden passar a recollir els premis a la consergeria del centre en horari lectiu.

Visita a la cooperativa La Fageda

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat la sortida a la La Fageda, situada al bell mig del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. En aquesta activitat organitzada per l’àmbit de tecnologia, han visitat la granja i la producció de iogurts, melmelades i gelats de la cooperativa.
També han pogut conèixer el projecte empresarial, iniciat el 1982 amb l’objectiu d’inserir laboralment i socialment les persones amb discapacitat psíquica o trastorns mentals severs de la comarca.
Gràcies a la tasca dels monitors i l’actitud mostrada per els alumnes la visita ha estat un èxit.