Escape room sobre l’obra de Valle-Inclán Luces de bohemia

Dilluns dia 9 de març, els alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat van gaudir d’un escape room sobre l’obra de Valle-Inclán Luces de bohemia.
Es va dur a terme a la biblioteca a porta tancada. Havien d’anar solucionant diferents enigmes per aconseguir sortir de la biblioteca. Aquesta nova manera de treballar una obra literària va ser tot un èxit!

I Concurs de Fotografia Social de les JPO 2020

” Els guanyadors del I Concurs de Fotografia Social de les JPO 2020 de l’INS Voltreganès són:
1r Premi (Joc de taula DIXIT) per la fotografia “Valors”
2n Premi (Joc de taula Bohnanza) per la fotografia “La Productivitat a consergeria”
Els guanyadors poden passar a recollir els premis a la consergeria del centre en horari lectiu.

Visita a la cooperativa La Fageda

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat la sortida a la La Fageda, situada al bell mig del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. En aquesta activitat organitzada per l’àmbit de tecnologia, han visitat la granja i la producció de iogurts, melmelades i gelats de la cooperativa.
També han pogut conèixer el projecte empresarial, iniciat el 1982 amb l’objectiu d’inserir laboralment i socialment les persones amb discapacitat psíquica o trastorns mentals severs de la comarca.
Gràcies a la tasca dels monitors i l’actitud mostrada per els alumnes la visita ha estat un èxit.

Visita al Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA) a Cornellà de Llobregat

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO han visitat el Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA) a Cornellà de Llobregat. Han pogut jugar tot practicant matemàtiques.
Han estat a l’exposició EXPERIÈNCIES MATEMÀTIQUES situada a la segona planta del Palau Mercader dins el parc de Can Mercader, una gran zona verda enjardinada.
Els alumnes de 1r d’ESO han fet una gimcana matemàtica i els de 3r d’ESO han fet un taller de construir cúpules.

Estada al camp de treball de Tarragona amb els alumnes de 1r d’ESO

El nostre alumnat de primer d’ESO ha fet una estada de tres dies al camp d’aprenentatge de Tarragona per participar en unes jornades que els ha permés tirar endavant el seu projecte sobre Tarraco. A més a més, la sortida també ha inclòs uns tallers sobre la indústria petroquímica de la zona que ha permès la descoberta d’aquest sector així com la importància econòmica i l’impacte que aquesta té sobre el territori. No cal dir que la sortida ha estat genial per poder gaudir d’uns dies de convivència fora del nostre entorn habitual.