La Raquel ens ha vingut a explicar el seu ofici d’infermera

Aquests dies els cargols estem treballant els oficis i avui hem tingut una sorpresa. La Raquel ens ha vingut a explicar el seu ofici d’infermera. Primer de tot ens hem posat mascaretes per protegir-nos dels microbis i també ens ha dit que ella sempre porta guants. Ens ha ensenyat molt material: xeringues de diferents mides, termòmetre, suero, benes, fonendoscopi, bolquers de diferents tamanys,…També hem fet de malalts i ens hem embenat allà on teníem mal i ens hem posat algunes tiretes. Finalment hem escoltat el nostre cor.

Ens ha agradat molt i alhora hem après moltíssimes coses.

Ens ha deixat alguns materials a l’escola per poder-hi jugar. Ara tots/es volen ser infermers o infermeres !!

Moltes gràcies Raquel. Ho has fet súper bé.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *