ESQUIADA DE 5 DIES!

Aquest any, els nens i nenes de 6è anirem a esquiar cinc dies, cosa que no s’havia fet mai a l’escola. Aquesta activitat no ha estat només decidida per l’equip directiu, sinó per alumnes i pares. A principi de curs, es van realitzar unes votacions, en les que hi havia tres opcions a escollir: a Cala Canyelles, Collell Spum mar, o Collell Spum neu.

Finalment, es va decidir per votació que l’opció guanyadora era el Collell Spum Neu amb els resultats següents:

Opció A, (cala canyelles) un 22% dels vots.

Opció B, (collell spum mar) un 16% dels vots.

I per majoria, l’opció C, (Collell spum neu) amb un 62% dels vots.

Els pagaments s’han realitzat en tres terminis, un per cada mes. Gràcies l’AMPA, molts de nosaltres hem tingut facilitats per pagar-ho, com per exemple, el servei de bar de fi de curs o els talonaris de loteria.

Així doncs, el proper dilluns 19 de febrer anirem a esquiar al Port del Compte fins el divendres dia 23. Quines ganes en tenim!

Durant aquests dies farem classes d’esquí, amb monitors, unes tres hores cada dia, que seran realitzades segons el nivell de cada alumne.

També farem activitats postesquí que aniran des de bany a la piscina climatitzada fins a activitats de lleure en el temps d’oci.

Estigueu atents que quan tornem de les colònies, us informarem de totes les activitats amb mes detall!

Mentrestant, si voleu estar informats al detall estigueu atents als vostres dipositius mòbils perquè anirem actualitzant la informació via Bynapp i twitter, amb l’usuari @escolataquigraf