EL REPORTATGE DE L’ESQUIADA

Ja teniu aquí el nostre reportatge dia per dia!

Dia 1:

A les nou del matí, anàvem tots a l’escola molt entusiasmats per anar de colònies, ja veníem preparats per esquiar amb tot l’equipatge. L’autobús va arribar allà de les nou i mitja, i tots vam posar les nostres maletes per pujar-hi. El primer dia van venir amb nosaltres l’Anna de sisè A, l’Irene de la classe de sisè B, l’Uri de sisè C, la Cristina del menjador i el Toni. A l’arribar al Port Del Comte vam esmorzar una mica tard, però vam anar per feina i ràpidament  vam llogar els esquís i començàrem a esquiar tot fent una prova de nivell per posar-nos en diferents grups.

Vàrem dinar bastant tard, després vam pujar una estona al costat de les pistes a fer una guerra de boles de neu. Va ser molt divertida!

Dia 2:

Bon dia! El segon dia d’esquí ja havia arribat, tots teníem moltes ganes de començar.

Vam fer les 3 hores d’esquí, i després vam dinar. A la tarda, els professors ens van preparar un berenar, al principi hauríem d’haver fet tubbing i trineus, però al final només trineus perquè la pista del tubbing estava massa glaçada. Tot i així ens ho vam passar genial! Més tard tornàrem a l’hostal, i vam poder estar una estona per jugar i endreçar les habitacions. A la nit, estàvem amb uns monitors, i jugàrem a un joc amb macarrons, fins que es va fer tard i va arribar l’hora de dormir.

Dia 3:

Com cada matí, després d’esmorzar, anàrem a esquiar. Quan havíem acabat, vam dinar i després l’Oriol es va emportar a uns quants nens i nenes a esquiar una mica més. Mentrestant altres estaven organitzant les habitacions, ja que molts la teníem feta un desastre… Quan l’habitació ja estava ordenada, descansàrem perquè estàvem esgotats.

Per la tarda tots vam participar a un concurs de ninots de neu. Els grups eren dels mateixos membres de l’habitació. Al final havien quedat uns ninots d’allò més originals! Després de sopar, vam jugar a un joc de nit i seguidament anàrem a dormir.

DIA 4:

Al matí ens vam llevar amb música i després ens vam preparar per anar a esquiar. Només acabar-nos de vestir vam esmorzar. Agafàrem el material d’esquí, i vam anar cap a les pistes amb els mestres. A l’arribar començàrem a esquiar amb els monitors. Després de dinar, alguns van anar a esquiar una estona més i altres van aprofitar per fer-se un bany a la piscina de l’alberg. Vàrem estar fent activitats amb els monitors i després ens vam posar ben guapos i guapes per la discoteca que ens tenien preparada per després de sopar. A la discoteca vam estar ballant una estona i ens ho vam passar molt bé, però com que ja portàvem varis dies esquiant ja ens notàvem molt cantats. Al cap d’una estona ja ens adormíem i vam fer via cap al llit.

Dia 5:

Ja havia arribat l’últim dia! Pel matí ja ho teníem tot preparat per marxar. Després d’esmorzar vam fer l’última esquiada amb els nostres companys i monitors. Gaudírem al màxim ja que molts no tindríem l’oportunitat de tornar a esquiar. A l’acabar d’esquiar vam tornar tot l’equipament, i seguidament, tocava agafar forces per la tornada. Després de dinar vàrem carregar totes les maletes a l’autocar i ens preparàvem per tornar a casa. Els pares i mares ens van rebre a la porta de l’escola amb moltes abraçades i petons de tant que ens havien trobat a faltar!

En definitiva van ser uns dies espectaculars, ens ho vam passar molt bé i hem tornat tots sent més amics i més bons companys!

Esperem que us hagi agradat aquest reportatge!

1. M.Rosa

Hola! Ja veig que us ho heu passat genial! M’ha encantat veure fotos vostres! Espero que el curs vagi molt bé i que ens poguem veure ben aviat! Petons i abraçades per tots i totes. :* :*