Guanyadores del “Certamen Literari de Tardor” al “Llegeixe’m un conte”, núm132 dimecres 23nov’17 T6

Ja podeu ESCOLTAR el “LLEGEIXE’M UN CONTE” amb la Laia, la Rocío, la Clàudia i la Daira. 😀
JA US PODEU ESCOLTAR NOIES…! 😛 ENHORABONA…!!! 😉
CONTES: “Una castanyada terrorífica”, “Halloween, halloween”, “La cabana abandonada” i “Caroline i fantasmes”.

CONTES A BOCINS: “El codi del drac” (5a part,… Llegeix més»

“Llegeixe’m un conte”, núm131 dimecres 15nov’17 T6

Ja podeu tornar a ESCOLTAR el programa “LLEGEIXE’M UN CONTE” d’aquesta setmana…!! 😀

CONTES: “Un gos és un rei” i “La cigala i la formiga”.

CONTES A BOCINS: “El codi del drac” (3a part, “Nit d’estrelles i desitjos”) i (4a part, “Cinc xicotes d’aspecte eixorivit”).

Programa núm. 131… Llegeix més»

CASTANYADA i CASTANYERES, HALLOWEEN i PADRINS d’ESCOLA VERDA

Un curs més, hem pogut celebrar la castanyada gràcies a l’AMPA i les mamis voluntàries…! Gràcies!

Castanyada 17-18 3r A i B

IMG-20171031-WA0004

IMG-20171031-WA0003

IMG-20171030-WA0003

IMG-20171031-WA0001

IMG-20171031-WA0000

castanyes 4tB

A la nostra escola, en pic comencem la Primària ens encanta combinar la celebració de la nostra tradicional CASTANYADA amb… Llegeix més»

Llegeixe’m un conte, núm 130, dimecres 25 oct’17

Ja podeu tornar a ESCOLTAR el programa radiofònic LLEGEIXE’M UN CONTE de dimecres passat, tantes vegades com us vingui de gust!
CONTES: “Enmig de la boira” i “La família Tempesta”.
CONTES A BOCINS: “El codi del drac” (2a part, “Nit d’estrelles, desitjos i un capità fatxenda”).

Programa… Llegeix més»

PREVISIÓ NUL·LA INCIDÈNCIA VAGA PER A DILLUNS

Benvolgudes famílies,
Essent que la incidència d’acolliment dels professionals del nostre centre al dret a vaga és insignificant i/o pràcticament nul·la, ens plau informar-vos que les activitats escolars es desenvoluparan de manera habitual, hi haurà servei de menjador i les extraescolars funcionaran amb normalitat.
Sabem de primera mà i som perfectament conscients que us agradaria saber el motiu pel qual s’ha convocat aquestes jornades seguides de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya: estigueu segurs que a nosaltres no ens n’han informat tampoc; sinó ja us ho haguéssim comunicat des del començament.
Si es produís algun canvi durant les jornades en què hi ha convocada la vaga general, següents a dilluns 30 d’octubre, us en faríem saberdors. Així doncs, tingueu la tranquil·litat, sense deixar-ne però d’estar atents, que si no hi ha noves comunicacions vol dir que les classes, així com els serveis i les activitats extraescolars, es desenvoluparan amb total normalitat.
Bon cap de setmana a tothom i rebeu una molt cordial salutació de la direcció del centre.

NOVA CONVOCATÒRIA DE VAGA GENERAL PER ALS DIES 30 d’octubre FINS al 9 de novembre.

Benvolgudes famílies,
Fer-vos sabedors que el Departament d’Ensenyament ens ha comunicat que hi ha VAGA GENERAL convocada per als dies 30 d’octubre fins al 9 de novembre.

Tan bon punt sapiguem quina és la incidència en el nostre claustre, us en farem sabedors per tal que us pogueu organitzar i prendre les decisions familiars que cregueu oportunes sobre l’assistència o no del/dels vostres fills/-es durant el dies de vaga, si la incidència obligués a aturar continguts.
Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament,
La direcció

UN CURS MÉS, L’AMPA FA POSSIBLE LA CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA A TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA…

Gràcies a l’AMPA i als pares/mares i familiars voluntaris/-àries de l’escola!
I felicitats per aquest catell tan simpàtic..!!!

Benvolgudes famílies,
Volem compartir amb tots vosaltres, en nom propi i de tot el claustre, l’agraïment del centre a l’AMPA i als pares/mares i familiars voluntaris/-àries… Llegeix més»