Portes obertes

Portes obertes a l’escola. Preinscripció curs 2024-2025. Visites concertades trucant a l’escola o escrivint un correu, vine a conèixer-nos!

Iniciació al voleibol

Com cada any, l’alumnat de 5è i 6è s’inicia a l’esport del voleibol. Nenad Dimitrieski s’encarrega d’impartir les classes amb ajuda dels mestres d’Educació Física. L’alumnat practica els gestos tècnics més utilitzats en aquest esport com el toc de dit i l’avantbraç, tot jugant i… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Durant aquest mes de novembre s’inicia el procés electoral de renovació dels membres del Consell Escolar. Aquest òrgan està integrat per una representació dels docents, de les famílies, del personal PAS del centre i de l’Ajuntament.
Les dates importants a tenir en compte són:
Constitució de les… Llegeix més»

Racons a 1r

Les nenes i nens de la classe de 1r han començat a treballar per racons per aprendre vocabulari sobre l’escola. Aprenem i ens ho passem genial treballant en equip!

Bon Estiu!

El claustre de mestres de la nostra escola us desitja a tots/es un bon estiu.

Graduació alumnes 6è.

Ahir vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de sisè. Aquests alumnes el proper curs començaran l’ESO a l’Institut. L’acte va ser molt bonic amb discursos i actuacions musicals. Volem donar les gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració i als familiars que van assistir a l’acte.

Graduació alumnes d’I5.

Avui hem celebrat a la nostra escola l’acte de graduació dels alumnes d’I5. Aquest alumnes abandonen l’etapa d’educació infantil i comencen el proper curs l’educació primària. Lacte ha estat molt emotiu sota la atenta mirada de pares, mares i familiars.

Audiovisual: “Transformem el barri”

Avui dimarts 16 de maig hem pogut presentar el documental “Transformem el barri” a les nostres famílies. Aquest audiovisual és el resultat d’un projecte que vam estar realitzant a l’aula durant el segon trimestre, amb el qual vam poder conèixer millor el nostre barri i fer propostes per millorar-lo. A més, hem pogut anunciar que el nostre documental estarà present en una exposició sobre els entorns escolars on també han participat la resta d’escoles de Tarragona. Volem agrair l’assistència de la nostra inspectora, de les nostres famílies i la seva implicació!