Avui la ràdio la fem naltros !!! -Setmana cultural 2017-

El passat 20 d’abril, en el marc de la setmana cultural de l’escola, l’alumnat de quart i sisè de primària va participar en el projecte “Avui la ràdio la fem naltros”. Aquest projecte elaborat de manera conjunta amb La Cala RTV permet que els alumnes i les alumnes facin la programació de La Cala RTV. Concretament es van encarregar de realitzar el Tot a punt, Sempre amb tu i L’esport al nostre poble.

Recuperem per a famílies, mestres i alumnat aquests programes. Esperem que si no els vau poder gaudir el seu dia ho feu ara.

Felicitats per la bona feina i moltes gràcies a La Cala RTV.!!!

• TOT A PUNT, presentat per Meritxell Flores i Patrick Maier

• SEMPRE AMB TU, Sortim a l’institut, presentat per Queralt Vila i Xavier Lapuerta

• SEMPRE AMB TU, presentat per Maria Gil, Carla Martínez, Queralt Vila, Xavier Lapuerta, Ivan Gisbert, Elena Ferrando i Gemma Gómez, estudiants de 4t i de 6è de primària.

• L’ESPORT AL NOSTRE POBLE, presentat per Aleix Escoda i Paula Bouzas