CARTA A LA CONSELLERA D’EDUCACIÓ

La directora de l’escola Sant Jeroni, juntament amb 80 direccions més d’escoles públiques de l’Alt, Baix Penedès i Garraf, signa la carta d’estat de situació d’emergència educativa.
Aquesta percepció és majoritària a  les 3 comarques, si tenim en compte que 80 dels 94 centres que hi… Llegeix més»

Cinexic Març

Hola famílies,
aquí us deixem el cartell d’aquest mes del cinexic.
El Supercuc és aquí! Llarg, fort i amb habilitats sorprenents, serà capaç d’ajudar aranyes, gripaus i d’altres animals, a sortir de les pitjors situacions.

Projecte Recollida de piles APILO

Benvolgudes  famílies,
aquest any tornem a participar en el concurs de recollida de piles de la Generalitat, l’APILO.
L’alumnat de 5è ha realitzat un cartell per incentivar la recollida de piles, els trobareu a les diferents entrades de l’escola, i us animem a ajudar-nos amb aquest projecte… Llegeix més»

L’ús de mòbils al centre

Educació infantil i primària
A l’etapa d’educació infantil i primària no està permès l’ús de telèfons o dispositius mòbils ni rellotges interactius per l’alumnat al centre educatiu.
Aquesta indicació es fa extensiva tant a l’horari lectiu com a l’horari no lectiu i afecta, per tant, les estones de… Llegeix més»

Xerrada Parlar de sexualitat amb infants

Benvolgudes famílies,
el proper dimecres dia 7 de febrer es realitzarà una xerrada titulada Parlar amb els infants de sexualitat no és tan difícil com sembla. Aquesta xerrada tindrà lloc de 16,30 a 18h a la biblioteca de l’escola.
Hi esteu tots convidats.

ARRIBEM AL NÚMERO 10 DE LA REVISTA

Benvolgudes famílies,

us presentem la nova revista d’aquest curs. En ella podreu veure les activitats que s’han fet al llarg del trimestre.
Volem fer arribar un agraïment general i extensiu a totes les persones que han fet possible que arribem a la desena edició de la revista:… Llegeix més»

JORNADES INNOVAMAT

El passat dijous dia 23 de novembre, un equip de mestres de l’escola va desplaçar-se a l’Auditori de la Facultat de lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona (Bellaterra), per assistir a les Jornades d’Innovamat al llarg de tot el matí.

Hi van participar personalitats de… Llegeix més»

ELS VALORS A L’ESCOLA SANT JERONI

Al llarg d’aquest primer trimestre l’alumnat de 5è ha realitzat un treball sobre els Valors. Per parelles, han hagut d’escollir un valor, escriure’n la definició i fer un disseny representatiu. Tots i totes han sigut molt creatius i per aquest motiu hem decidit que els… Llegeix més»

Innovamat

El passat dilluns 26 de juny, un equip de mestres d’infantil i primària de l’escola va assistir a les Jornades didàctiques d’Innovamat, que es van celebrar a l’escola Circell de Moja. Al llarg del matí es van realitzar dinàmiques pràctiques per treballar les matemàtiques a l’aula, conjuntament amb d’altres mestres de la comarca. També es va parlar dels materials i les propostes pel curs vinent.
El curs 2023-2024 l’escola incorporarà el material d’aventures d’Innovamat, i es cursarà als nivells d’I5, 1r, 2n, 3r i 4t.

Revista 3r trimestre

Benvolgudes famílies,
us fem arribar la revista d’aquest tercer trimestre. En aquest número de la revista trobareu un petit recull d eles activitats que s’han dut a terme al llarg del curs o d’aquest últim trimestre.
Volem que valoreu positivament l’esforç dels vostres fills i filles en… Llegeix més»