FESTA FI DE CURS

La tarda del dimarts 20 de juny celebrarem la festa de cloenda del curs organitzada per l’escola i amb la col·laboració de l’AMPA i dels pares i mares de l’escola. Cada classe oferirà una petita actuació i al final farem un pica pica tots junts.
L’acomiadament… Llegeix més»

ÚLTIM DIA DE CLASSE, DIMECRES 21

Aquí us deixem unes informacions referents al dimecres 21
Cicle Inicial anirà al Pont Nou. Cal que portin aigua, roba còmoda, gorra pel sol i crema solar ja posada de casa.
Cicle Superior anirà a la piscina. Cal dur el banyador posat de casa, roba de recanvi,… Llegeix més»

Tastacontes

Dos alumnes de CM, van ser escollits per anar al Tastacontes de Vilafranca.
Allà un il·lustrador va fer un dibuix al text que van inventar.

FESTA DEL MEDI AMBIENT

El passat dissabte 6  de maig, es va celebrar a l’escola la Festa del Medi Ambient, organitzat per l’Ajuntament i la Mancomunitat.
En aquesta ocasió van poder gaudir de diferents activitats. Els alumnes de 6è van muntar una paradeta on s’hi podien degustar diferents productes elaborats… Llegeix més»

COLÒNIES DE CI I CM

Els dies 5 i 6 d’abril, els alumnes de CI i CM van anar a la casa de colònies la Marinada, a Cambrils.
Allà van poder realitzar diferents activitats, els de cicle inicial relacionades amb els pirates i CM amb el mar.
Tots dos grups van jugar,… Llegeix més»

Colònies de C.S.

El passat 4 i 5 d’abril, els alumnes de cicle superior van anar de colònies. Van poder gaudir del paisatge, van fer activitats relacionades amb les abelles entre altres.
Aquí teniu una petita mostra de lo bé que s’ho van passar.

COLÒNIES D’EDUCACIÓ INFANTIL

El 28 i 29 de març, els alumnes de P4 i P5 van anar de colònies a Can Rigol,  a Begues.
Els alumnes van poder gaudir de les diferents instal·lacions i de les diferents activitats que van realitzar.
S’ho van passar d’allò més bé.
A continuació us deixem… Llegeix més»

CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA

El dijous 30 de març es va celebrar a l’auditori de Vilafranca el XIII certamen de lectura en veu alta.
Dos alumnes de l’escola, una alumna de 4rt i un alumne de 5è, van anar a representar-nos. L’experiència va ser molt positiva. Aquí us deixem unes imatges.
Llegeix més»

JORNADA FAMILIAR

Volem donar les gràcies a tots els pares, mares i alumnes que vau participar en la festa familiar del passat diumenge 19 de març.
Aquí us deixem unes imatges de com va transcórrer la jornada.
Imatges

Theatre in english

Ahir dimarts els alumnes de l’escola van poder gaudir de diferents obres de teatre en anglès.
La companyia Look out company, va representar 3 obres:
Picnic with a Caterpillar: P4 i P5
The birthday pizza : CI i 3r
Passion for fashion: 4t i CS
Aquí teniu unes imatges

DIA FAMILIAR AL PATI DE L’ESCOLA SANT JERONI

DIUMENGE 19 DE MARÇ.
PINTADA D’UN ECOMURAL  I CONSTRUCCIÓ DE JOCS DE PATI AMB LA PARTICIPACIÓ DELS NENS I NENES I LES SEVES FAMÍLIES.
L’AMPA OFERIRÀ UN ESMORZAR CONJUNT. US HI ESPEREM!
De 10 del matí a les 2 del migdia.

FESTA DE CONVIVÈNCIA I CARNESTOLTES

Divendres 24 de febrer, celebrarem la festa de convivència. L’alumnat amb grups de nens/es de totes les edats des de P3 a 6è. realitzarà una sèrie de tallers molt divertits fins a l’hora del pati. Després del pati, cada classe elaborarà propostes pel mural ecològic… Llegeix més»

Classe del Relax

A l’escola hem habilitat una classe que hem anomenat La classe del relax. Van ser els mateixos alumnes que mitjançant una enquesta,en van decidir el nom.
En aquesta aula hi trobem una taula amb cadires, on s’hi realitzen activitats de reforç i de petit grup, i desprès… Llegeix més»