La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

JORNADA DE PORTES OBERTES DIMECRES 7 DE MARÇ

JORNADA DE PORTES OBERTES.   DIMECRES 7 DE MARÇ
El  proper  dimecres  7  de  març  es  farà la  JORNADA  DE  PORTES  OBERTES  A  L’ESCOLA.
De  les  5  a  les  7  de  la  tarda.  Hi  esteu  tots  convidats  !!!!!!
1934
Innagurada pel  President  de la  Generalitat  Lluís … Llegeix més»

TENIM JOCS NOUS AL SORRAL DE L’ESCOLA

L’altre  dia  quan  vam  sortir  al  pati de l’escola  vam  descobrir  una  sorpresa  al  SORRAL.
 Hi  havia  uns  tubs  de plàstics  clavats  a  la  paret.  És  molt  diverit  perquè  amb la  pala  s´hi  fica  sorra  per  un  costat  i… Llegeix més»

JOCS INCLUSIUS A P5

JOCS     INCLUSIUS     A    P5
AVUI  A  L’ESCOLA  ELS  ALUMNES  DE  P5 HEM  PARTICIPAT  EN  UNS  TALLERS  DE  JOCS  INCLUSIUS  AMB  LA  PARTICIPACIÓ  D’AMPANS.

HA ARRIBAT LA VELLA QUARESMA A L’ESCOLA

HA   ARRIBAT    LA     VELLA QUARESMA      A L’ESCOLA
El  divendres  16  de  Febrer  va  arribar  la  VELLA  QUARESMA  a  la  nostra  escola.  És  una  dona  que  té  7  CAMES  totes  diferents , porta  un  mocador  al  cap  i  un  bacallà  a  la… Llegeix més»

CARNAVAL 2018. RUA CARNESTOLTES

CARNAVAL 2018.     RUA CARNESTOLTES
     Divendres  9  de febrer  vam  celebrar  el  Carnaval  a  l’escola.   Vam  fer  una  RUA  passant  pel  Passeig  Pere III  i  cap  a  les  escales  de  Crist  Rei.
 Aquest  any… Llegeix més»

Ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola

HA  ARRIBAT  EL  REI  CARNESTOLTES  A  L’ ESCOLA
Divendres 2 de  febrer  va  arribar  el  Rei  Carnestoltes  a  l’escola.  És  la  mascota  de  la  Renaixença,   que  és  un  SOL  .    Els  alumnes  de  sisè  van  fer  el  PREGÓ  i  van  llegir  les … Llegeix més»

SESSIÓ DE “IOGA” PER PARES I MARES I ALUMNES DE P5

Avui  a  l’ escola  s’ha  fet  una  sessió  de “Ioga”  pels  alumnes  de  P5  i  també  hi  estaven  convidats  els  pares  i  mares.
Estava  organitzat  per  l’ Ajuntament  de  Manresa  i  ha vingut una  noia  que… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ

FEM  CAGAR   EL  TIÓ
Divendres 22 de desembre, els alumnes d’ Educació Infantil vam fer Cagar el Tió de l’ escola.
Vam cantar la cançó i vam picar amb un bastó,  però no gaire fort.

Ens va portar:  torró de xocolata, de crema i neules. Ummmmm  que bo.
CAGA… Llegeix més»

HA VINGUT EL PATGE REIAL A L’ESCOLA

HA VINGUT   EL    PATGE   REIAL    A    L’ESCOLA
AQUEST  MATÍ  HA  VINGUT  EL  PATGE  REIAL  A  L’ESCOLA.  ERA  L’AJUDANT  DEL  REI  NEGRE.
PORTAVA  UN  VESTIT  MOLT  BONIC  I  UN  TURBANT  AL  CAP  DE  COLORS.
LI  HEM  CANTAT  LA  CANÇÓ  DE  NADAL  I  LI … Llegeix més»

CONCERT DE NADAL.

CONCERT DE NADAL
AVUI  DIMECRES  20  DE  DESEMBRE  HEM  FET  EL  CONCERT  DE  NADAL  A  L’  ESCOLA.
A  PRIMERA  HORA  HAN  CANTAT  ELS  ALUMNES  D’EDUCACIÓ  INFANTIL  I  CICLE  INICIAL.
DESPRÉS  DEL  PATI  HO  HAN  FET  ELS  DE  CICLE  MITJÀ  I  SUPERIOR.  EN  ACABAR  ELS  MESTRES  I  LES … Llegeix més»

DECOREM L’ ESCOLA PER NADAL

DECOREM   L’ ESCOLA    PER      NADAL
S’ ACOSTA  NADAL  I  A  L’ ESCOLA  DECOREM  LES  CLASSES,  ELS  PASSADISSOS,  CANTEM
CANÇONS I  FEM  TREBALLS  MOLT  BONICS.  ENTRE  TOTS  ELS  ALUMNES  D’INFANTIL  HEM  FET
EL  PESSEBRE  QUE  HA  QUEDAT  MOLT  BONIC.  TAMBÉ  TENIM  UN  ARBRE … Llegeix més»

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ ESCOLA

DILLUNS  11  DE  DESEMBRE  QUAN  VAM  ARRIBAR  A  L’  ESCOLA  VAM  TENIR  UNA  SORPRESA !!!!
HAVIA  ARRIBAT   EL  TIÓ .  ÉS  MOLT  GRAN,  ESTÀ  TAPAT  AMB  UNA  MANTA  I  PORTA
               … Llegeix més»

SANTA CECÍLIA 2017

EL  DIMECRES  22  DE  NOVEMBRE  VAM  CELEBRAR  SANTA  CECÍLIA   A  L’  ESCOLA.  TOTS  ELS  CURSOS  VAM  ANAR  A  LA  CLASSE  DE  MÚSICA  I  ALLÀ … Llegeix més»

HAN VINGUT 2 JUGADORS DE BÀSQUET A L’ ESCOLA

HAN  VINGUT  2  JUGADORS   DE   BÀSQUET   A   L’ ESCOLA
  DIMARTS  PASSAT  7  DE  NOVEMBRE  VAN  VENIR  DOS  JUGADOR  DEL  BÀSQUET  MANRESA  A  L’ESCOLA.
UN  ÉS  EL  NOHAN  ALLEN ( 1’98 m)  i   JORDAN  SAKO  (2’06 m).
ENS  VAN  FER  UNA  DEMOSTRACIÓ  AL  PATI  DE COM … Llegeix més»