Segon dia de colònies (I5, 2n, 4t i 6è)

Avui han arribat els i les alumnes de I5 a la casa de colònies de Can Freu. Tota la resta de nens i nenes ens hem posat molt contents de veure els nostres amics de l’escola.

Al matí els alumnes de primària (2n, 4t i 6è) hem anat d’excursió a la Font Picant i hem pogut fer una petita excursió per dins els riu. Els i les alumnes de I5 s’han instalat i han fet descoberta de l’entorn. A la tarda els grans (2n, 4t i 6è) hem gaudit d’un petit escaperoom i els petits (I5) hem anat d’excursió a la pineda per fer cabanes. Durant l’hora de sopar hem celebrar l’aniversari de l’Axel que fa 12 anys!

Hem acabat el dia fent unes ballaruques i jugant amb els amics a la “disco”.

Ens ho hem passat molt i molt bé!