DIA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

Com cada 30 de gener, hem celebrat a l’escola el Dia de la Pau i la No-Violència.

Cada curs ho ha treballat de diferents formes per tal de recordar valors com el respecte, la solidaritat, els drets humans, la pau i la no-violència. Aquest dia commemora la mort de Mahatma Gandhi un 30 de gener del 1945, qui va ser un lluitador per la pau al nostre planeta.

L’alumnat de 3r ha fet aquest missatge amb flors que ells mateixos han dissenyat.

D’altra banda, l’alumnat de Religió també ho han treballat fent un mural.

El grup de 1r, 2n i 3r han pintat diferents mandales de la Pau, les han retallat i enganxat.

El grup de 4t, 5è i 6è han creat missatges de Pau i No-Violència amb el “Canva” per després imprimir-los i penjar-los al mural.

Aquí teniu el resultat final: