Celebrem Sant Jordi a l’escola!

Avui dia 23 d’abril de 2024 hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola per tal de poder viure i conèixer una de les tradicions més boniques i arrelades que tenim a Catalunya.
Al llarg del dia hem realitzat diverses activitats:

SETMANA DE LA SALUT

Avui començem la Setmana de la salut amb moltes activitats!
Activitats que compartirem amb el Cardio, famílies, i amb els/les avis i àvies de les residències.
Durant la setmana anirem penjant fotografies i informació de tot el que anem fent.

FESTA DEL DENIP

ENGUANY DES DE L’ESCOLA HEM CELEBRAT LA FESTA DEL DENIP EL 30 DE GENER TOT REALITZANT DIFERENTS ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA PAU. FINALMENT, HEM TANCAT LA JORNADA VISITANT L’EXPOSICIÓ AMB ELS DIBUIXOS RESULTANTS DELS GRUPS DE MITJANS I GRANS, PENJANT LES CINTES AMB MISSATGES DE… Llegeix més»

TASTET D’HIVERN

Tota la comunitat educativa hem celebrat el Tastet d’Hivern  i estem molt contents i contentes!
Els i les protagonistes del Tastet ho han fet molt bé!
Gràcies a tots i totes per venir a gaudir de l’espectacle!

LLIBRES NOUS!

La biblioteca amplia el seu fons amb unes quantes novetats que ben aviat estaran disponibles per a tots els nens i les nenes de l’escola.
Les temàtiques escollides per aquesta petita ampliació han estat la coeducació i l’educació sexual fonamentalment, doncs la biblioteca no disposa de… Llegeix més»

Commemorem el dia internacional de l’eliminació de la violència envers les dones

El divendres dia 24 de novembre vam commemorar el dia Internacional de l’eliminació de la violència envers les dones. Volem que totes les accions i activitats que vam fer aquest dia s’estenguin a tots els dies de l’any.

Vam començar el dia amb la lectura d’un manifest al pati per part dels alumnes de 4t. En aquest manifest van parlar dels diferents tipus de violències que hi ha actualment: violència física, digital, sexual, masclista… Tots els i les alumnes de l’escola els hi vam fer un gran aplaudiment i vam dir NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Seguidament, vam anar a les classes i vam fer activitats relacionades amb aquesta temàtica. Els més petits, alumnes de I3, I4, I5, 1r, 2n i 3r, ho vam relacionar més amb el dret que tenim de decidir què volem ser i com volem ser. Ho vam lligar amb els oficis per demostrar que en les professions no hi hauria d’haver diferències de gènere. Els alumnes de 4t, 5è i 6è van visualitzar uns vídeos relacionats amb les violències masclistes. Vam fer debats després de cada vídeo i vam poder compartir moments on ens hem sentit vulnerables. Finalment vam fer uns murals on hi ha part de les activitats que vam fer aquest dia.

A continuació teniu les fotografies per cursos:

Classe I3

Classe I4

Classe I5

Classe 1r

Classe 2n

Classe 3r

Classe 4t

Classe 5è

Classe 6è A

Classe 6è B

Comissió de Coeducació, convivència, i benestar emocional.

RECITAL A L’ESCOLA PER SANTA CECÍLIA

Aquesta tarda hem celebrat la diada de Santa Cecília, patrona de la música, al porxo d’Infantil, que ens ha servit d’escenari per a les actuacions que s’han portat a terme.
En primer lloc hem escoltat un fragment de la melodia “Mar de corall” tocada amb violí,… Llegeix més»