VIVIM L’HORT A L’ESCOLA!

Els i les alumnes de 6è estem vivint l’hort!
Ja fa dies que vam plantar a l’hort de l’escola enciams, espinacs, cebes, coliflors, etc. També vam plantar al costat plantes aromàtiques com espígol, romaní, menta, julivert… Quina bona olor que fa aquesta zona!
Alguns dies assignats, tenim cura de l’hort, ja que sovint el reguem, anem a treure males herbes i observem el creixement que va fent tot el que hem anat plantant.
El passat dimecres, vam anar a recollir la nostra primera collita: enciams! Els enciams han crescut molt i vam decidir fer un berenar ben saludable. Vam anar a veure a la nostra supercuinera Maria Àngels i ens vam fer una foto i li vam demanar si ens podia rentar i tallar l’enciam. Després, nosaltres vam amanir l’enciam i li vam posar més coses com tomàquets i olives i vam gaudir molt de l’àpat!
Ara, toca continuar cuidant amb molta cura el nostre hort i a tenir paciència per veure tot el que hi va creixent, vivim el ritme de la natura!