Celebrem Sant Jordi a l’escola!

Avui dia 23 d’abril de 2024 hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola per tal de poder viure i conèixer una de les tradicions més boniques i arrelades que tenim a Catalunya.

Al llarg del dia hem realitzat diverses activitats:

• Al matí els i les alumnes de tots els cicles hem realitzat una petita manualitat en relació a Sant Jordi, a excepció dels companys de 6è que estaven en diversos punts del poble venent roses per tal del poder fer diners pel seu viatge de final de curs.
  • Després del pati, els i les alumnes des de I3 fins a 5è hem anat a visitar les parades de roses dels companys de 6è per animar-los i fer-los-hi costat en la venta. Ha estat una passejada agradable ja que ha fet un dia molt bonic.

• A la tarda, després de dinar hem realitzat l’entrega de premis del concurs “Rams de paraules” a càrrec de les responsables de la Biblioteca d’Aiguafreda. Per tal de participar d’aquest concurs, cada curs havia de realitzar una producció literària única i original. Les produccions literàries amb les que es va participar al concurs són les següents:
    • I3. dibuix Sant Jordi.
    • I4. dibuix i paraula de Sant Jordi.
    • I5. dibuix amb frase o rodolí.
    • 1r. Rodolins + il·lustració.
    • 2n. Endevinalles + il·lustració.
    • 3r. Descripció de persones +  retrat.
    • 4t. Faula +  il·lustració.
    • 5è. Poema + il·lustració.
    • 6è. Poema a ordinador de temàtica lliure.

FOTOS ENTREGA DE PREMIS

Ha estat un dia molt complert i tots els i les alumnes l’han gaudit molt!

Esperem que hagueu tingut una molt bona diada!