RECITAL A L’ESCOLA PER SANTA CECÍLIA

Aquesta tarda hem celebrat la diada de Santa Cecília, patrona de la música, al porxo d’Infantil, que ens ha servit d’escenari per a les actuacions que s’han portat a terme.

En primer lloc hem escoltat un fragment de la melodia “Mar de corall” tocada amb violí, de la mà de Candela Torres de 3r. i acompanyada pel teclat del mestre de música, Luis Carlos.

A continuació, els alumnes de Cicle Grans ens han ofert un petit recital de cançons, acompanyats amb diversos instruments tocats per ells mateixos: panderos, panderetes, maraques, xilòfons i el teclat del mestre de música.

Els alumnes de 4rt. han cantat “El Cumbanchero”, el de 5è. “Ipharadisi” , els de 6è. A “Obwisana” i els de 6è. B “Siyahamba”.

Ha estat un concert de petit format que ens ha aportat ritme i alegria en un dia especial, on la música és la protagonista.