LLIBRES NOUS!

La biblioteca amplia el seu fons amb unes quantes novetats que ben aviat estaran disponibles per a tots els nens i les nenes de l’escola.

Les temàtiques escollides per aquesta petita ampliació han estat la coeducació i l’educació sexual fonamentalment, doncs la biblioteca no disposa de gaire exemplars sobre la temàtica.

Esperem que, com sempre, aquestes petites aportacions estimulin les ganes de llegir en el nostre alumnat.

Per cert! Ja tenim la selecció de títols a punt per anar-nos preparant per a les festes de Nadal!