Menjador escolar

De 12’30 a 15 h. les famílies que ho necessiteu podeu comptar amb un servei de menjador administrat per l’AFA, on els alumnes són atesos per monitores titulades.

Cada edifici té el seu menjador, amb mobiliari i estris adaptats a les edats dels alumnes.

En l’edifici Folch hi ha una cuina pròpia de l’escola on es reben diàriament els aliments sense processar, i són cuinats per les nostres cuineres per tal que els alumnes puguin dinar menjar casolà acabat de fer.

Els menús

Els menús són elaborats per una dietista-nutricionista col·legiada,de l’empresa 7 i Tria.

No només són pensats per les edats dels alumnes i les seves necessitats, sinó que també es té en compte que siguin variats, que compleixin la piràmide nutricional, que s’utilitzin aliments de temporada, i que siguin de km.0.

L’arròs, les llenties, els cigrons i les mongetes seques, pertanyen al Consell Català de la Producció Agrària Ecològica, i els productes làctics són de la marca La Fageda.

Aquest menú canvia cada mes. Els mesos que hi ha algun esdeveniment tradicional que comporta un menjar típic o simplement, per celebrar la festivitat (Sant Jordi, la Castanyada, Dijous Gras, …), es té en compte a l’hora de planificar els menús.

La direcció del centre els envia per correu perquè els pogueu consultar. També s’envien recomanacions de menú que podeu fer per sopar per tal de completar una dieta mediterrània i equilibrada.

Més informació

Per a més informació, podeu preguntar al despatx de l’AFA situat a l’edifici Folch (carrer Folch i Torres) de 9 a 12 h. o trucant al número 93.863.90.26.